Bastion jak “pseudo-snajper” i ulepszona Sombra. Tak zmienią się postacie w Overwatch 2

Bastion jak “pseudo-snajper” i ulepszona Sombra. Tak zmienią się postacie w Overwatch 2
E-sport PC PS5 Xbox Series Xbox Series S

Blizzard pochwalił się dwoma krótkimi filmikami, na których pokazuje zmiany bohaterów w Overwatch 2. W widoczny sposób przeprojektowano Sombrę i Bastiona.

“Hej, co by było, gdyby Bastion stał się moździerzem z możliwością jazdy w trybie wieżyczki i karabinem snajperskim?” – nie pomyślał nigdy żaden gracz Overwatch. Ale najwidoczniej pomyśleli tak twórcy. Ewidentnie brakuje mu tylko miotacza ognia.

Overwatch 2 ze zmienionym Bastionem

Twórcy podzielili się dwoma krótkimi filmikami z nowościami w postaciach Bastiona i Sombry. Upgrade u tego pierwszego widać gołym okiem, dostał czapkę (z brwiami?!) i nieco odświeżony wygląd. Prawdziwa rewolucja dotyczy jednak jego umiejętności. Przede wszystkim zmieniono mu podstawowy karabin. Od teraz strzela dużo wolniej, ale celniej – twórcy sami pokusili się o określenie go mianem “pseudo-snajpera”. Oprócz tego będzie mógł poruszać się w trybie wartownika, ale z ograniczeniami w prędkości ruchu. Zniknęła możliwość samoleczenia, zamiast której dodano więcej ofensywy w postaci granatu, który przykleja się do wrogów i odbija od powierzchni. Brzmi strasznie? A co powiecie na ulta? Bastion zmienia się w moździerz, a gracz zaznacza trzy miejsca na całej mapie, na które spadną pociski artyleryjskie.

Fani Sombry zagrają bardziej ofensywnie

Istotne zmiany dosięgnęły także Sombry. Dotychczas była ona używana głównie sytuacyjnie i (powiedzmy sobie szczerze) nie była jakąś mocną postacią. Tym razem ma się to zmienić. Jej hakowanie przeprojektowano, gdyż teraz pozbawia przeciwnika możliwości korzystania z umiejętności zaledwie na sekundę. Przez pozostałe 8 sekund trwania skilla przeciwnik będzie dostawał obrażenia o 50% wyższe. Co ciekawe, przez cały czas trwania umiejętności da się go widzieć przez ściany. Znacznie zmniejszono sam cooldown, a używanie tego skilla nie spowoduje całkowitego wyjścia z niewidzialności. Ultimate postaci także zmieniono – od teraz zada przeciwnikom obrażenia w wysokości 40% ich całkowitego życia.

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie