Ogromne patche w dniu premiery? Sony postanawia coś z tym zrobić

Ogromne patche w dniu premiery? Sony postanawia coś z tym zrobić
Newsy PS Vita PS3 PS4
PS4Zamiast grać, coraz częściej musimy przed tym ściągnąć Day One Patch.
Nic strasznego, jeśli łatka waży kilkadziesiąt MB. Poczekamy chwilkę i już jest na dysku twardym. Niestety zdarza się, że patche, które musimy pobrać w dniu premiery, osiągają naprawdę spore rozmiary. W przypadku Grand Theft Auto V było to 1.14 GB; zanim odpaliliśmy Evolve, musieliśmy pobrać 3GB. Mistrzem okazało się jednak Halo: The Master Chief Collection na konsolę Xbox One, które w dniu premiery dostało aktualizację ważącą 15 GB. Sony obiecuje, że w przypadku swoich konsol postara się zwalczyć ogromne Day One Patch. Oczywiście korporacja nie ma za dużo do gadania, jeśli chodzi o zewnętrzne studia, lecz w przypadku wewnętrznych deweloperów postanawia zaostrzyć przepisy. Jim Ryan, czyli prezydent europejskiego oddziału Sony, zdaje sobie oczywiście sprawę, że zadaniem łatek jest naprawa błędów, które zostały wykryte w ostatniej chwili. - Sądzę jednak, że nie może to pójść za daleko i na pewno, jeśli chodzi o nasze własne produkcje, mam zamiar zaostrzyć przepisy. A jak Wy podchodzicie to łatek pierwszego dnia? Z jednej strony ściąganie na starcie dodatkowych GB rzeczywiście może frustrować. Z drugiej strony producenci nie muszą przekładać premiery swojej gry, więc możemy zacząć zabawę wcześniej. No, po ściągnięciu stosownej łatki...
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie