NVIDIA VR Funhouse Mod Kit oraz publikacja kodu źródłowego
Coś dla producentów.
Już od momentu premiery w lipcu tego roku, NVIDIA VR Funhouse, czyli najbardziej zaawansowana graficznie gra VR wykorzystująca szereg technik firmy NVIDIA, spotkała się z uznaniem graczy na całym świecie. Deweloperzy tworzący gry komputerowe z niecierpliwością oczekiwali na publikację kodu źródłowego Funhouse. NVIDIA podaje, że jest on już dostępny w serwisie GitHub. Oznacza to, że programiści mogą teraz potęgować wrażenia płynące z aplikacji VR, wykorzystując wszystkie efekty graficzne oferowane przez techniki GameWorks, PhysX i VR Works, które można zobaczyć w Funhouse.
Jednocześnie wszystkim graczom uwielbiającym wszelkiego rodzaju modyfikacje, został udostępniony VR Funhouse Mod Kit, zestaw narzędzi umożliwiający modyfikowanie zawartych w grze materiałów zbudowanych w oparciu o silnik UE4 i tworzenie własnych modów oraz nowych poziomów, a następnie dzielenie się nimi w Warsztacie Steam. Funkcja ta jest dostępna całkowicie za darmo już teraz.
Na dobry początek firma NVIDIA udostępniła 5 własnych modów: Super Whack-A-Mole, Zero-Gravity Goo, Big Top, Great Moles Of Fire oraz Tommy Gun. Wszystkie są już dostępne za darmo poprzez Steam.
Źródło: NVIDIA