Nowe szczegóły na temat Need for Speed Unbound. Customizacja, multiplayer i system jazdy

Need for Speed Unbound - EA przeprasza fanów za kłótnię na Twitterze
Newsy PC PS5 Xbox Series

Twórcy Need for Speed Unbound zdradzili nowe informacje o grze. Tym razem mówią o trybie multiplayer, systemie jazdy i customizacji samochodów.

Wczoraj oficjalnie zapowiedziany Need for Speed Unbound doczekał się sporej ilości nowych informacji. Wcześniej pisaliśmy o szczegółach związanych z kampanią fabularną i o wymaganiach sprzętowych w wersji na PC. Do tego poznaliśmy pełną listę dostępnych w grze aut. Teraz przedstawiciele studia mówią o trybie multiplayer i nowym, ponoć rewolucyjnym systemie jazdy.

Reżyser kreatywny gry, Kieran Crimmins, w rozmowie z IGN zaznaczył, jak ważny dla twórców jest tryb multiplayer. Deweloperzy chcą oddać graczom swego rodzaju piaskownicę, w której będziemy mogli swobodnie poruszać się po mieście. Żeby nie było nudy, pojawi się sporo dodatkowych funkcji czy możliwości społecznych.

Ludzie będą wysyłać prośby o wyścigi i listy odtwarzania, a Ty możesz bezproblemowo dołączyć do każdego z tych wydarzeń w dowolnym momencie.

– podkreśla Kieran Crimmins

Pojawi się specjalny system, w którym będziemy mogli dzielić się wykonanymi przez nas zdjęciami oraz osiągnięciami. Niestety, nie wyjawiono jednoznacznie, czy pojawi się jakiś rodzaj przepustki sezonowej. Z całą pewnością EA obiecuje jednak wsparcie po premierze zawierające m.in. “nowe funkcje, doświadczenia, zawartość i wiele więcej”. Wkrótce mamy poznać więcej informacji w tej sprawie.

System jazdy w Need for Speed Unbound

Criterion jest zdania, że to “najgłębszy system jazdy i najlepsze prowadzenie” jakie kiedykolwiek stworzyli w swoich grach. Całość ma podkreślać głęboki system fizyki, będący tu rzekomo “niezwykle skomplikowaną symulacją”, która może zmierzyć się z “innymi symulacjami wyścigowymi”. Tutaj jednak twórcom zależy na przemówieniu do szerszej publiki, więc niedoświadczeni gracze nie muszą się obawiać. Na szczęście weterani wyścigów dostaną narzędzie, które będzie wymagało skilla, aby opanować je w pełni.

Crimmins zaznaczył również, jak istotna jest customizacja aut. Pełna wersja gry ma zagwarantować “setki tysięcy” możliwości tuningu i sposobów, aby wyrazić siebie i swój styl. Modyfikacje przełożą się również na prowadzenie auta i jego osiągi.

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie