Oto lista marek, które Microsoft pozyskał kupując Activision Blizzard
Zakup Activision Blizzard przez Microsoft to jedno z ważniejszych przejęć w branży gier. Zobaczmy, co tak naprawdę zyskał amerykański gigant.
Wczoraj brytyjski urząd ds. Konkurencji i Rynków wydał ostateczną zgodę na przejęcie firmy Activision przez Microsoft. Na pozytywne rozstrzygnięcie sprawy firma czekała od wielu miesięcy, ale pamiętamy, że cała transakcja rozpoczęła się znacznie wcześniej.
Wraz z zakupem Microsoft zyskał dostęp do kilkudziesięciu wspaniałych marek. Nie chodzi tutaj tylko o Call of Duty, czy Diablo. Fakt, o nich jest najgłośniej, bowiem przynoszą Activision Blizzard największe przychody. Przypatrzmy się jednak pełnej liście.
Marki należące do Activision Blizzard:
- Blackthorne
- Call of Duty
- Candy Crush
- Crash Bandicoot
- Diablo
- Freddy Pharkas Frontier Pharmacist
- Gabriel Knight
- Guitar Hero
- Hearthstone
- Hexen
- Interstate 76
- King’s Quest
- Overwatch
- Phantasmagoria
- Pitfall
- Prototype
- Quest for Glory
- Skylanders
- Space Quest
- Spyro the Dragon
- StarCraft
- Tenchu
- The Lost Vikings
- Tony Hawk Pro Skater
- True Crime
- WarCraft
- Zork
Ciekawe ile z nich Microsoft będzie chciał wskrzesić. O takich tytułach jak Phantasmagoria czy Gabriel Knight, gracze już dawno zapomnieli. Może nowy właściciel znajdzie na nie jakiś pomysł?