MGS V: The Phantom Pain – nowa data premiery, wymagania sprzętowe i screeny
[caption id="attachment_30157" align="aligncenter" width="1920"]
MGS V: The Phantom Pain[/caption]
Czekacie na kolejne przygody Snake'a? Mamy dla Was jedna dobrą i jedna złą wiadomość.

Zaczynamy od lepszych wieści - Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain pojawi się w tym samym czasie na wszystkich platformach! Wcześniej wspominano bowiem, że tytuł wyląduje na konsolach 1 września, a na PC dopiero 15 września. Teraz data premiery gry dla wszystkich platform, to 1 września 2015 roku.
Dodatkowo osoby składające pre-ordera na The Phantom Pain poprzez platformę Steam, mogą zgarnąć za darmo kilka bonusów, w tym Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes.
Na platformie Valve możemy zerknąć również na minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe dla nadchodzących przygód Snake'a. Pełne specyfikacje publikujemy na końcu tej wiadomości.
A zła wiadomość? Metal Gear Online, czyli sieciowy moduł gry, pojawi się 6 października na konsolach, a na PC dopiero w styczniu przyszłego roku.
Zajrzyjcie również do galerii, w której znajdziecie kilka świeżutkich screenów z Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Wszystkie w rozdzielczości 1080p.
[gallery columns="4" ids="30157,30158,30159,30160,30161,30162,30163,30164"]
Minimalne wymagania sprzętowe MGS V: The Phantom Pain:
- System: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit);
- Procesor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz) lub lepszy; Quad-core lub lepszy;
- Pamięć: 4 GB RAM;
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) lub lepsza;
- DirectX: Wersja 11;
- Dysk twardy: 28 GB wolnego miejsca.
- System: Windows 7x64, Windows 8x64 (64-bit);
- Procesor: Intel Core i7-4790 (3.60GHz) lub lepszy; Quad-core lub lepszy;
- Pamięć: 8 GB RAM;
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760;
- DirectX: Wersja 11;
- Dysk twardy: 28 GB wolnego miejsca.