Max Payne Remake ma być “doskonały”. Twórcy chcą rozbudzić wyobraźnię graczy

Max Payne Remake będzie
Newsy

Chociaż Remedy ma sporo aktywnych projektów, to jednym z budzących największe emocje graczy jest Max Payne Remake. Twórcy przygotowują bowiem powrót kultowej marki, a zamiast dwóch osobnych gier otrzymamy jedną, która scali obydwie historie wokół jednego bohatera. Tymczasem dyrektor generalny studia postanowił podsycić nieco emocje.

Jaki będzie Max Payne Remake? Idealny – tak twierdzą twórcy

Powstawanie remake’u dwóch pierwszych odsłon Maxa Payne’a to nie tajemnica. Pierwsze doniesienia na temat nowej wersji dwóch gier pojawiły się jeszcze w 2022 roku, a gra ma się dobrze, o czym pisaliśmy niedawno. Niestety, nadal tajemnicą pozostaje data wydania. Wiemy, że w produkcji są też nowe rzeczy związane z Control i nie tylko. Na szczęście twórcy pamiętają, że atmosferę należy podsycać, co ostatnio uczynił dyrektor generalny studia.

Tero Virtala poruszył temat Max Payne Remake przyznając, że studio ma bardzo ambitny cel. Zależy im na stworzeniu “doskonałego, udanego komercyjnie remake’u”. Deweloperzy są w komfortowej sytuacji. Projekt otrzymuje wsparcie Rockstara, który nadal ma prawa do marki. To oni zajmują się finansowaniem i wydawaniem, podczas gdy Remedy może skupić się na szlifowaniu gry.

Zobacz też: Najlepsze polskie strzelanki. Gry FPS znad Wisły, które podbiły świat

Max Payne 1 i 2: Mroczna opowieść o zemście

Max Payne to kultowa seria gier akcji, która zrewolucjonizowała gatunek strzelanek trzecioosobowych. Pierwsze dwie odsłony, wydane na początku XXI wieku, zdobyły ogromną popularność dzięki mrocznej atmosferze, filmowemu przedstawieniu akcji i nowatorskiemu systemowi “bullet time”, który pozwalał na zwolnienie czasu podczas strzelanin.

Więcej na temat kultowej pierwszej odsłony przeczytacie w naszej serii o grach retro. Produkcja mimo wielu lat na karku nadal jest w stanie cieszyć nas genialnym klimatem noir i świetną historią, która po prostu wciąga. Za Remedy trzymam kciuki, bo są mistrzami tworzenia atmosfery, a ich połączone uniwersum to jedna z ciekawszych rzeczy, jaką twórcy gier zrobili w ostatnich latach pod względem kreowania fabuły.

Źródło: pushsquare.com

Dawid Szafraniak
O autorze

Dawid Szafraniak

Redaktor
Pierwsze growe szlify zbierał jeszcze w erze PS1, aby później zapoznawać się z kolejnymi wcieleniami japońskiej konsoli, skosztować Xboksa i Switcha. Ostatecznie najbardziej lubi PC, a ostatnio nawet i granie w chmurze. Królują u niego FPS-y, gry akcji nieczęsto górujące nad filmami i tytuły wyścigowe, które podobno #nikogo. Święta Trójca gamingu? Pierwsze Modern Warfare, seria Mass Effect i Uncharted. Bez tego nic nie miałoby sensu. Poza grami lubi planować kolejne podróże i chwytać za aparat fotograficzny podczas meczów piłki nożnej.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie