Zalew materiałów z Mass Effect Legendary Edition. Gra trafiła już do graczy

Mass Effect Legendary Edition porównanie grafiki
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Szczęśliwcy weszli w posiadanie Mass Effect Legendary Edition. Dzięki udostępnionym materiałom wiemy jak prezentuje się remaster.

Premiera Mass Effect Legendary Edition odbędzie się już jutro (14 maja). Niemniej niektórzy gracze już teraz mogą przenieść się w XXII wieku, by powstrzymać zagrożenie wiszące nad galaktyką. Użytkownik o nicku resetERA postanowił przygotować zestawienie scen, które konfrontują wygląd odświeżonej wersji z pierwowzorem.

Porównanie: 1, 2 i 3.

Aby zobaczyć wprowadzone zmiany w oprawy wizualnej, musicie nakierować kursorem myszki na zdjęcie. Zachęcamy również do zapoznania się z materiałem wideo, który prezentuje początek rozgrywki.

Już teraz właściciele konsol mają możliwość pobrania gry na swoje dyski. Dzięki temu ułatwieniu wszyscy zainteresowani będą mogli zacząć zabawę w dniu wydania. Właściciele PlayStation muszą liczyć się z pobraniem zawartości ważącej ponad 100 GB. Jest to dość dużo, ale musicie pamiętać, iż na całość składają się wszystkie trzy części oraz pakiety DLC (więcej tutaj).

Która konsola zapewni najlepsze doznania w trakcie ogrywania fabularnej gry akcji? Zwycięską rękę z tego pojedynku wyjdzie sprzęt Microsoftu. Uruchamiając tryb wydajności na konsoli Xbox Series X, zagramy w Mass Effect Legendary Edition w rozdzielczości 1440p przy zachowaniu 120 klatek animacji. PlayStation 5 przy analogicznych ustawieniach zaoferuje wyłącznie 60 FPS.

Mass Effect Legendary Edition to nie tylko udoskonalona oprawa

Nie samą grafiką jednak człowiek żyje, czym w stanie będzie Was przyciągnąć nowe edycja Efektu Masy? Mowa o zmiach, które mogą przełożyć się na komfort użytkownika.

Dla wszystkich trzech gier została stworzona nowa, wspólna aplikacja startowa. Zaktualizowano kreator postaci i system osiągnieć oraz wprowadzano zmiany, które zwiększają komfort płynący z zabawy. Usunięto przy tym dotychczas wykryte błędy i zremiksowano oprawę dźwiękową w każdej części Mass Effect.

Doczekaliśmy się też zmian w mechanice. W rezultacie Shepard może używać sprintu nie tylko podczas starć, lecz także poza nimi. Broń z której zrobimy użytek stanie się znacznie celniejsza, a trafienia w głowy określonych przeciwników sprawią, iż zadamy większe obrażenia.

Wszystkim, którzy już nie mogą doczekać się, by zatopić się w świecie science-fiction rekomendujemy zaprojektowanie unikatowej okładkę do gry (klinij w tym miejscu). Jeżeli będziecie szczególnie zadowoleni ze swojej pracy, może podzielić się efektami za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Bartłomiej Balcerzak
O autorze

Bartłomiej Balcerzak

Redaktor
Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie