Maneater z nowymi screenami. Gra zastosuje technologię odzwierciedlającą rzeczywiste powierzchnie [GALERIA]
Tripwire Interactive opublikowało świeże screeny z Maneatera. Przy okazji twórcy poinformowali, że gra będzie korzystać z biblioteki Megascans, gromadzącej wysokiej jakości zasoby graficzne pozyskane na podstawie skanów rzeczywistych powierzchni.
Autorzy Maneatera mają dostęp do biblioteki od studia Quixel, która gromadzi zbiory materiałów wizualnych tworzonych w oparciu o skany istniejących powierzchni. Dzięki temu Tripwire Interactive ma już teraz sporą bazę tekstur, które mogą użyć w swojej produkcji.
“Biblioteka Megascans Quixela była kluczowym zasobem w naszym procesie tworzenia środowiska w grze. Bogate zasoby pozwoliły naszemu zespołowi szybko znaleźć to, czego potrzebowaliśmy, by stworzyć i osiągnąć nowy poziom jakości w wirtualnym świecie“, powiedział główny projektant gry Andrew Kerschner.
Jak to wszystko będzie wyglądać, możecie zobaczyć na nowych screenach, które publikujemy poniżej.
Maneater to action-RPG dla pojedynczego gracza, w którym wcielamy się w postać małego rekina i walczymy o przetrwanie w morskich głębinach. Gracz będzie mógł eksplorować zróżnicowane środowiska, takie jak rzeki, plaże (ciekawe, co będziemy tam jeść…), mokradła i otwarte morze.