Lara Croft jeszcze bardziej realna dzięki nowej technologii motion capture
[caption id="attachment_8993" align="aligncenter" width="1400"] Po lewej wirtualna Lara Croft, po prawej aktorka Camilla Luddington i technika Mova.[/caption]
Rise of the Tomb Raider ma zachwycić graczy wyglądem twarzy panny Croft.
Wskazuje na to fakt, że przy produkcji gry zostanie wykorzystana nowa technika motion capture o nazwie Mova. Poinformowała o tym na swoim Twitterze Camilla Luddington, czyli aktorka wcielająca się w postać Lary Croft w nadchodzącej grze Rise of the Tomb Raider.
Luddington napisała na wspomnianym portalu, że Mova polega na rozpyleniu specjalnej fluorescencyjnej farby na twarzy aktorki/aktora. Zaznaczyła również, że taki świecący makijaż pozwala uzyskać aż 7 tys. punktów odniesienia! Standardowe techniki motion capture to zazwyczaj około 90 punktów odniesienia na twarzy.
Dzięki zastosowanej technologii mimika wirtualnej Lary Croft będzie jeszcze bardziej realna. Zauważymy to na pewno przy zbliżeniach, na filmikach przerywnikowych czy w sekwencjach z dialogami.
Rise of the Tomb Raider to następca Tomb Raidera z 2013 roku. Nowe, pełnoprawne przygody panny Croft zmierzają na konsole Xbox One, PlayStation 4 oraz komputery PC. Data premiery została zaplanowana na przyszły rok.
Według niektórych sklepów internetowych (jak Amazon), tytuł pojawi się również na starszych konsolach, czyli PS3 oraz Xbox 360. Traktujmy to jednak póki co w kategorii plotki.