Kultowy Dead Space na Unreal Engine 4? Tak to wygląda

Kultowy Dead Space na Unreal Engine 4? Tak to wygląda
Filmiki z gier Newsy PC Polecamy

Fanowska praca, godna pochwały.

Wydana w 2008 roku pierwsza część Dead Space potrafiła przestraszyć i grało się w nią naprawdę kapitalnie. Tytuł powstał w oparciu o technologię Visceral Engine, lecz jeśli zastanawialiście się kiedyś, jak gra mogłaby wyglądać współcześnie na Unreal Engine 4, oto odpowiedź.

Zajmujący się grafiką 3D Douglas Davis postanowił odtworzyć jeden z etapów Dead Space właśnie na silniku od Epic Games. Jak zaznacza, wszystkie tekstury, modele oraz efekty wykonał samodzielnie używając oprogramowania Unreal Engine 4MayaPhotoshop oraz Crazybump. Z oryginalnej gry zaczerpnął naprawdę niewiele, np. wiszące na ścianach plakaty.

Jaki jest efekt jego pracy? Na początek zerknijcie na porównanie prezentujące stare Dead Space (pierwszy screen z pary) z tym działającym na UE4 (drugi screen z pary):

Teraz kilka innych screenów z wersji na Unreal Engine 4:

A na koniec dzieło Douglasa Davisa w akcji. Podoba się?

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie