Kojima: Death Stranding to nie tylko mroczny horror, będzie też humor
Trochę nowych informacji od twórcy nadchodzącego Death Stranding.
W trakcie wywiadu dla serwisu Glixel, Hideo Kojima podzielił się kilkoma informacjami odnośnie Death Stranding. Mowa między innymi o ogólnej wizji gry. Okazuje się, że w przeciwieństwie do mrocznego klimatu pokazanego na pierwszym zwiastunie, gra będzie oferować coś więcej niż tylko ponurą wizję horroru.
Według Kojimy, produkcja pokaże sporo elementów humorystycznych, aczkolwiek te nie będą w całkowitej opozycji do mrocznej stylistyki. Będą się dobrze komponować w całości. Ponadto dowiadujemy się, że Death Stranding będzie dużą grą, co może sugerować całkiem długi czas grania.
– Humor to bardzo ważny aspekt gry. W produkcję będzie się grało bardzo długo – Death Stranding to duża gra, która poprowadzi gracza zarówno przez szczyty jak i doliny. Humor jest w grze na tyle istotny, że pomoże przeprowadzić gracza przez te różne elementy. W grze będzie jednak humor poprowadzony do takiego stopnia, aby nie zrujnować ogólnego odbioru świata. Będzie na odpowiednim poziomie – komentuje Kojima.
Wygląda to na bardzo interesującą zapowiedź, bowiem gracz nie będzie musiał tylko przedzierać się przez odmęty mrocznych korytarzy i przygnębiającego świata. Ciekawe tylko, czy humor w grze będzie zrozumiały także dla graczy spoza Japonii? Kojima to specyficzny twórca o charakterystycznej wizji artystycznej jeśli chodzi o gry, więc pod tym względem może być różnie.