Homeworld: Deserts of Kharak w wydaniu Edycji Morza Wydm – szczegóły polskiej wersji premium
Już 20 czerwca zadebiutuje prequel legendarnej strategii – Homeworld: Deserts of Kharak.
Wydawnictwo Techland dostarczy na polski rynek kolejne bogate wydanie pudełkowe, którego szczegóły mamy przyjemność ujawnić już dziś. Homeworld: Deserts of Kharak w Edycji Morza Wydm to jedyne pudełkowe wydanie gry na świecie.
Edycja Morza Wydm dostępna będzie wyłącznie w naszym kraju (na PC w polskiej wersji kinowej). Cena wyniesie 119,90 zł, czyli gracze zapłacą mniej niż za cyfrową wersję gry. Polskie wydanie Homeworld: Deserts of Kharak zawierać będzie:
- Artbook,
- Oficerski instruktarz sił Koalicji – poradnik do gry,
- Insygnia klanów Kharak – komplet naklejek,
- soundtrack liczący ponad 100 utworów w kompozycji Paula Ruskay’a, autora ścieżki dźwiękowej do oryginalnego Homeworlda;
- Trzy komplety DLC – Soban Fleet Pack, Khaaneph Fleet Pack oraz Deserts of Kharak Expedition Guide.
DLC – Soban Fleet Pack, Khaaneph Fleet Pack to dwie nowe floty, które wzbogacą ilość dostępnych w grze jednostek. Deserts of Kharak Expedition Guide – to wyjątkowa aplikacja – baza wiedzy. Gracze znajdą w niej m.in. informacje o historii Kharaku, panujących na planecie warunkach atmosferycznych, specyfice geograficznej, rządzących klanach oraz prowadzonych wcześniej operacjach wojennych. To również baza wiedzy o dostępnych w grze jednostkach wraz z interaktywnymi modelami 3D. Znajdą się tam też dokumenty takie jak biografie personelu i osobiste dzienniki głównej bohaterki Rachel S’jet. Sekcja dodatkowa Expedition Guide’a zawiera obszerny materiał z produkcji Homeworld: Deserts of Kharak wraz z komentarzem twórców, historią studia deweloperskiego Blackbird Interactive złożonego z autorów oryginalnego Homeworlda, a także zestaw grafik koncepcyjnych.
– Taka jest nasza polityka wydawnicza. Staramy się dołączać dodatkową zawartość do większości gier, które dzięki naszym staraniom trafiają na polski rynek. Liczymy, że fani gry Homeworld: Deserts of Kharak będą więcej niż zadowoleni – podsumowuje Anna Łada-Grodzicka, PR Manager Wydawnictwa Techland.