GTA IV na Xbox One już dostępne. Zagramy też w Episodes from Liberty City
Dzięki funkcji wstecznej kompatybilności.
Dobra wiadomość dla wszystkich graczy, którzy chcieliby zagrać na konsoli Xbox One w Grand Theft Auto IV i Episodes from Liberty City. Teraz jest to możliwe za sprawą funkcji wstecznej kompatybilności.
Wszystkie wersje gry, w tym Grand Theft Auto IV: The Complete Edition, są kompatybilne z Xbox One. Posiadacze wersji cyfrowych otrzymują na Xbox One natychmiastowy dostęp – wystarczy pobrać Grand Theft Auto IV bezpośrednio w sekcji „Gotowe do instalacji”. Posiadacze wersji pudełkowych na Xbox 360 mogą włożyć płytę z grą do swojej konsoli Xbox One i wtedy pobrać grę. Oryginalne pliki z zapisanym stanem gry zostaną także przeniesione, jeśli grę na Xbox 360 zapisywano z wykorzystaniem usługi zapisu w chmurze – czytamy na stronie Rockstar Games Social Club.
Poniżej przypominamy zwiastun premierowy tytułu od Rockstar, a Wy dajcie znać, czy zagranie w GTA IV na Xbox One.
GTA V, Civilization VI, Mafia III i NBA 2K17 – wyniki sprzedaży
Wydawca gier GTA V, Civilization VI, Mafia III i NBA 2K17 przygotował kwartalny raport dotyczący działalności firmy. Znalazło się też w nim całościowe podsumowanie sprzedaży największych i zarazem najnowszych gier wydawcy. Serwis DSOGaming zestawił je także z danymi ze SteamSpy, co może w przybliżony sposób pokazać różnice w sprzedaży konkretnych gier pomiędzy konsolami a PC.
Zacznijmy od GTA V. W sumie do sklepów rozeszło się 75 mln kopii gry, co jest fenomenalnym wynikiem. Według SteamSpy, na PC sprzedano zaledwie 6,5 mln sztuk, ale warto zaznaczyć, że gra jest także dostępna poprzez Rockstar Social Club.
Civilization VI okazało się najlepiej sprzedającą się częścią w historii marki. W sumie gra rozeszła się w 1,5 mln kopii (premiera tylko na PC).
Mafii III do sklepów dostarczono 5 mln sztuk, a zaledwie pół miliona zostało sprzedanych na Steam posiadaczom PC.
NBA 2K17 rozeszło się z kolei w liczbie 7 mln egzemplarzy, ale w wersji na PC to niszowy tytuł. Zainteresowało się nim tylko 182 tys. graczy.
W podanych liczbach należy zwrócić uwagę, że Take-Two posługuje się tutaj liczbą egzemplarzy wysłanych do sklepów i sieci dystrybucji, nie pokazują więc faktycznej sprzedaży. Część gier zalega do tej pory na półkach w sklepach.