Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

0 komentarzy

Grafika w Detroit: Become Human ma totalnie wgnieść w fotel

Czyżby szykowała się najlepiej wyglądająca gra na PS4?

Redakcja serwisu IGN miała okazję odwiedzić studio odpowiedzialne za nadchodzące Detroit: Become Human. Dziennikarzom na temat prac nad grą opowiedział producent David Cage.

Co jest najbardziej interesujące w materiale? Otóż okazuje się, że produkcja będzie korzystać z natywnej rozdzielczości 4K w przypadku PlayStation 4 Pro. To oznacza, że grafika powinna stać na bardzo wysokim poziomie. Nie wiemy natomiast czy uda się utrzymać 60 klatek na sekundę. Kto wie, czy nie będzie przynajmniej dwóch trybów do wyboru. Jeden pozwoli na grę w 4K i 30 klatkach, a drugi na 1080p z 60 klatkami.

Zerknijcie na wideo poniżej bo naprawdę warto. Detroit: Become Human będzie dostępne na PlayStation 4 już w przyszłym miesiącu. Jak widać, dla posiadaczy konsoli Sony, szykuje się naprawdę mocne kilka tygodni!

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.9
Rated 2.9 out of 5
2.9 out of 5 stars (based on 79 reviews)
Excellent43%
Very good5%
Average3%
Poor1%
Terrible48%