Godfall – 4K i 120 FPS? Twórcy komentują plotki
Twórcy Godfall nie są pewni, czy ich gra zadziała wedle oczekiwań. Gracze złoszczą się na przymusowe połączenie z siecią w trakcie rozgrywki.
W związku z premierą nowych konsol sieć zalewa natłok nieprawdziwych informacji. Na forum ResetEra pojawił się wpis, który sugeruje, że japońscy redaktorzy grali w Godfall na PS5 w rozdzielczości 4K i 120 FPS. Brzmi niewiarygodnie?
Twórcy nie są jeszcze pewni co do tego, jak gra zadziała na PS5. Nieco to dziwne, bowiem Godfall zostało już przecież oficjalnie ukończone i trafiło do tłoczni. Optymalizowanie gry za pomocą Day One Patcha? W dzisiejszych czasach nie powinno to nikogo dziwić, choć i tak jest to ryzykowne zagranie.
Na tym kontrowersje się nie kończą. Jak się okazuje, gra Counterplay będzie wymagała stałego połączenia z siecią. Choć raczej mało kto gra dzisiaj bez połączenia z Internetem, to jest to mocne ograniczenie, które nijak się ma do treści gry. Twórcy zapowiedzieli przecież, że ich produkcja nie będzie grą-usługą, co tym bardziej dziwi w kontekście ogłoszenia.
Podejście deweloperów jest co najmniej niepokojące. Jeśli twórca sam ma wątpliwości co do tego, czy jego gra spełni oczekiwania odnośnie wydajności, to może lepiej byłoby przesunąć premierę? Trzymanie terminów to jedno, ale czasem lepiej dłużej poczekać, niż trafić na wybrakowany produkt.