God of War Ragnarok może zaoferować dwa tryby na PS5. Wyciekły szczegóły
Brytyjski sklep z grami zaczął rozsyłać materiały reklamowe God of War Ragnarok. Dzięki nim dowiedzieliśmy się szczegółów o technicznej stronie gry.
Brytyjski sklep z grami wideo ShopTo najwyraźniej przedwcześnie zaczął rozsyłać reklamy zachęcające do zamawiania God of War Ragnarok w pre-orderze. Zamówienia mają ruszyć jeszcze dziś, ale przed oficjalnym ich ogłoszeniem, dostaliśmy parę ciekawych konkretów. Jak podaje serwis VGC, tytuł na premierę zaoferuje dwa tryby.
Pierwszy z nich to coś, czego mogliśmy się spodziewać od samego początku. Jeżeli zdecydujemy się na uruchomienie pozycji w 30 klatkach na sekundę, ta zaoferuje nam rozdzielczość 4K. Druga opcja to wybór 60 FPS-ów i dynamiczna rozdzielczość skalowana do 4K. Próżno tu szukać trybów z większą płynność ani nawet kompromisu w postaci 40 klatek, choć wszystko może zmienić się po premierze.
Nowy tytuł od studia PlayStation, klasycznie dla firmy, również zaoferuje szereg udoskonaleń w wersji PS5. Mowa przede wszystkim o wielokierunkowym audio 3D, dzięki któremu mamy “usłyszeć wrogów z każdej strony”. Fani “immersji” ucieszą się na wieść, iż twórcy zadbali o pełne wsparcie DualSense. Adaptacyjne triggery, haptyczne informacje zwrotne i wszelkiego rodzaju “nowoczesne sztuczki” mają tu być obecne.
Przypominamy, że Ragnarok zadebiutuje 9 listopada w różnych edycjach. Przed ogłoszeniem oficjalnej daty premiery, studio musiało zmagać się z falą kontrowersyjnych zachowań i wypowiedzi graczy. Dość powiedzieć, że producentka gry dostawała na Twitterze zdjęcia… męskich przyrodzeń.