God of War – projektant poziomów hitu na PS4 będzie pracował dla Microsoftu
Studio The Initiative, znajdujące się w rodzinie Microsoftu, zyskuje nowego pracownika – bardzo doświadczonego i z konkurencyjnego obozu. Chris O’Neill odpowiadał bowiem za ważne elementy doskonałego God of War na PS4.
Dopiero co pisaliśmy o przejściu reżysera kreatywnego i fabularnego gry Cyberpunk 2077, który wcześniej pracował też przy serii Wiedźmin, do Blizzarda, a już mamy podobne wieści transferowe pomiędzy gigantami, jakimi są Sony i Microsoft.
Pracował przy God of War, zasili Microsoft
God of War to jedna z najlepszych gier zeszłego roku. Santa Monica Studio oddało w ręce posiadaczy PlayStation 4 tytuł z zamkniętym, lecz jakże świetnie skonstruowanym światem. Jedną z osób, która odpowiadała za kształt gry, był Chris O’Neill. Pod jego pieczą znajdowały się wszystkie poziomy God of War, skrypty w grze, kwestia sztucznej inteligencji, scenariusza czy też zagadek. Deweloper udzielał się nie tylko przy najnowszej odsłonie serii z Kratosem. Wcześniej pracował przy God of War III oraz God of War Ascension, a w międzyczasie – dla Kojima Productions – grzebał m.in. przy Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Jednym słowem – człowiek z wielkim doświadczeniem.
Teraz Chris O’Neill zmienia front i ze studia podległego Sony przechodzi do studia z rodziny Microsoftu. Zasili on szeregi zespołu The Initiative na stanowisku Senior Level Designer. Możemy być zatem pewni, że pod względem projektu poziomów, nowy tytuł The Initiative (nieujawniony) będzie doskonale skonstruowany.