Ghost of Yotei to rewolucja? Twórcy mają ambitne plany
Nadchodząca gra Ghost of Yotei od Sony Interactive Entertainment i Sucker Punch zapowiada się na rewolucję w gatunku. Producent gry, Brian Fleming, w wywiadzie z Nicolasem Doucetem, reżyserem Astro Bot, podkreślił, że studio dąży do innowacji zarówno w sferze kreatywnej, jak i technicznej. Co konkretnie ma na myśli?
Twórcy zapowiadają rewolucję w Ghost of Yotei
Pamiętacie Ghos of Tsushima? Tytuł w czasach PS4 zrobił na wszystkich ogromne wrażenie, a w niektórych miejscach twórcy mieli okazję do popisania się artystycznym kunsztem. Okazuje się, że nie mają zamiaru spoczywać na laurach. Zgodnie z najnowszymi wypowiedziami, poprzeczka ma zostać ponownie przesunięta – jeszcze wyżej.
Brian Fleming zaznaczył, że Ghost of Yotei nie będzie jedynie powielać schematów znanych z poprzednich gier studia. Zespół Sucker Punch pragnie stworzyć coś, co będzie krokiem naprzód w stosunku do dotychczasowych osiągnięć, unikając jednocześnie naśladowania popularnych trendów. Deweloperzy skupiają się na poszukiwaniu nowych rozwiązań i unikalnych pomysłów, które pozwolą im opowiedzieć wciągającą historię i zaskoczyć graczy.
Producent wspomniał również o jednym z najbardziej pamiętnych momentów z ich poprzedniej gry – scenie, w której Jin Sakai po raz pierwszy wyrusza konno w otwarty świat gry. Fleming podkreślił, że ta sekwencja, w której gracz otrzymuje pełną kontrolę nad postacią, została dopracowana w najdrobniejszych szczegółach, aby wywołać u gracza poczucie wolności. Ghost of Yotei, którego premiera na PS5 planowana jest na 2025 rok, ma dostarczyć podobnych, niezapomnianych wrażeń.
Zobacz też: Assassin’s Creed Shadows – hit czy kit? To moje największe obawy
Ciężko jest nam oceniać grę przed premierą. Ale przyznacie chyba, że lepiej, aby takie zapowiedzi znalazły potwierdzenie w rzeczywistości, prawda? Przyznam, że łączenie artyzmu i technologii to coś, czego wielu grom brakuje. Możliwe, że twórcy ponownie staną na wysokości zadania, a podróż do Japonii znowu będzie bardzo udana.
Źródło: twistedvoxel.com