Far Cry 6 połączy FPP z TPP, ale ty o niczym nie zdecydujesz
Far Cry 6 pozwoli graczom dokładnie obejrzeć swoją postać. Współtwórca gry wspomniał, że tytuł będzie czasem zmieniał perspektywę.
Nowe Far Cry zapowiada się wyjątkowo intrygująco. O ile mamy tu do czynienia z oklepaną formułą serii, Ubisoft pokusił się o kilka bardziej lub mniej pożądanych zmian. Jedna z nich dotknie perspektywy gracza.
Narrative Director gry, Navad Khavari, udzielił wywiadu serwisowi GameSpot. Deweloper opowiedział w nim o zmianie widoku z FPP na TPP, która będzie występowała w określonych momentach zabawy.
W trakcie gry będziemy mogli wielokrotnie spojrzeć na naszą postać w pełnej krasie. Oznacza to, że personalizacja naszego bohatera będzie miała w Far Cry 6 większy sens, niż w poprzedniej odsłonie serii.
W przerywnikach, (perspektywa trzeciej osoby – red. ) to coś, co zespół wypróbował już na początku i było to zaskakująco płynne. Od razu poczuliśmy, że zapewnia to więcej połączenia z podróżą Dani (…).
Gracze będą mogli również obejrzeć swojego dostosowanego protagonistę w tych realistycznych przerywnikach. W Obozach Partyzanckich gracze będą mieli okazję zobaczyć w pełni spersonalizowaną postać, od plecaka po ubrania.
– napisał Navid Khavari w rozmowie z GameSpot
W Far Cry 5 również mogliśmy zmienić wygląd postaci. Niestety, protagonista lub protagonistka rzadko kiedy byli widoczni w całości. Stylówkę bohatera lub bohaterki widzieliśmy głównie w momentach śmierci i na rozwieszonych w poszczególnych lokacjach listach gończych.
O ile w FC6 wciąż brakuje swobodnego przełączania się między widokiem FPP a TPP, zabawa perspektywą gracza jest miłą nowością. Kto wie, może w przyszłości Ubisoft da nam sporo swobody w kwestii dostosowania widoku?