Świat Far Cry 6 zatrzymał się w czasie. Klasyczne samochody i niekonwencjonalne pomysły

Far Cry 6 - kurczak z gry
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Reżyser Far Cry 6 w krótkim materiale wideo oznajmił, czym się inspirował, tworząc fabułę gry. Okazuje się, że Yara zatrzymała się w czasie na 50 lat.

Navid Khavara już niejednokrotnie pojawiał się w materiałach promocyjnych nowej części cyklu Far Cry. Mężczyzna ponownie wystąpił w nagraniu, które zostało udostępnione na Twitterze przez oficjalny profil wspomnianej produkcji. Możemy dowiedzieć się z niego wielu ciekawych rzeczy na temat tego, jak wielką inspiracją dla niego jest historia Kuby. Zobaczcie sami, jak prezentuje się wideo:

Jeżeli nie macie jednak na tyle czasu, by poświęcić chwilę na obejrzenie powyższego nagrania, to już spieszę z krótkim streszczeniem. Narrative Director Far Cry 6 poinformował, że skupił się, aby świat produkcji był dla graczy jak najbardziej autentyczny. W związku z tym historia jest oparta o prawdziwe wydarzenia, które odegrały się na Kubie. Mimo to, jak wiemy ze wcześniejszej wypowiedzi Navida, ma być to bardziej inspiracja niż bezpośrednie przełożenie.

Mężczyzna później kontynuuje, mówiąc o tym, że wyspa Yara zatrzymała się w czasie. Opóźnienie względem reszty świata wynosi 50 lat, co mogliśmy już niejednokrotnie zauważyć. Stare samochody i niecodzienne projekty broni to tylko kilka przykładów. Niekonwencjonalne pomysły mogliśmy też zobaczyć np. w formie naszych zwierzęcych towarzyszy.

Szczerze mówiąc, koncept nowego “Dalekiego Płaczu” bardzo mi się podoba i nie mogę się już doczekać premiery. Twórcy zaplanowali ją na 7 października 2021 roku. Produkcja Ubisoftu wyjdzie na PC, Xbox One, Xbox Series X|S, PS4 i PS5. Czekacie?

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie