Jeśli myślałeś, że Elden Ring zaskoczy Cię wysokim poziomem trudności, rozczarujesz się

Elden Ring - zrzut ekranu
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Elden Ring nie będzie szalenie trudne. Reżyser produkcji porównał ją do innej gry From Software i opowiedział o wyzwaniach.

O najnowszej grze From Software było przeraźliwie cicho przez wiele miesięcy. Niedawne ujawnienie daty premiery i materiałów z rozgrywki na szczęście rozwiało wszelkie obawy. Co więcej, reżyser gry, słynny Hidetaka Miyazaki, zaczął udzielać wielu wywiadów.

W tym przeprowadzonym przez magazyn Famitsu opowiedział trochę o poziomie trudności w Elden Ring. Okazuje się, że nie będzie to najtrudniejsza gra From Software. Mało tego, będzie raczej jedną z tych łatwiejszych.

Miyazaki porównał poziom trudności w ER do Dark Souls III. Dodatkowo wspomniał, że tytuł nie da graczom możliwości wyboru poziomu trudności. Ponownie stwierdził też, że otrzymamy sporo swobody w trakcie rozgrywki.

Trudne pytanie, ale myślę, że poziom trudności jako czystej gry akcji jest niższy niż w tytułach, o których wspomniałeś (Sekiro: Shadows Die Twice i Bloodborne – red. ).

Myślę, że łatwo porównać ER do Sekiro, ale pojawia się też możliwość rzucenia rzucenia wyzwania pewnemu zagrożeniu po zdobyciu poziomu, a dodatkowo jest multiplayer. Myślę, że poziom trudności jest zbliżony do tego z Dark Souls III. Nawet w porównaniu z tamtą grą, swoboda walki, nowe strategie, (…) sprawiają, że jest to gra solidnie wymagająca, ale możliwa do opanowania.

– powiedział Hidetaka Miyazaki w rozmowie z Famitsu

Poziom trudności to teoretycznie coś mocno subiektywnego. Dark Souls III jest jednak często wskazywane jako najłatwiejsza gra souls-like od From Software. Jeśli dodamy do tego większą swobodę i nowe możliwości gry, otrzymamy przepis na prawdopodobnie jedną z prostszych do opanowania produkcji FromSoft. Jakie Elden Ring będzie w rzeczywistości? Przekonamy się w przyszłym roku, po premierze.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie