Dying: 1983 ma wykorzystać w pełni możliwości DualSense

0 komentarzy

Potencjał tkwiący w kontrolerze DualSense ma zostać w pełni wykorzystany w grze Dying: 1983.

Produkcja realizowana przez studio Nekcoa Entertainment to przygodówka z elementami horroru. Nie zabraknie w niej rozwiązywania zagadek środowiskowych i eksplorowania wywołujących gęsią skórkę lokacji. W grze będziemy musieli trzymać rękę na pulsie, zagrażać nam będą bowiem czyhający na nasze życie wrogowie. Nieodzowne stanie się więc użycie broni w celu zniwelowania zagrożenia.

Deweloperzy chcą dodatkowo zwiększyć immersje, wykorzystując funkcję pada do PlayStation 5. DualSense jak tłumaczy dyrektor generalny NEKCOM Lou Xiangyu, pozwoli na lepsze wrażenia płynące z zabawy. Chociażby użycie mikstury wzmacniającej zmysły bohatera, sprawi, że pad lekko zawibruje.

Zanurzenie zmysłów w rozgrywce ma mieć miejsce nie tylko w wyniku wykorzystania zaawansowanych funkcji kontrolera (adaptacyjne triggery i funkcje haptyczne) ale również dzięki klimatycznej ścieżce dźwiękowej i sugestywnej oprawie wizualnej. Premiera Dying: 1983 ma odbyć się w 2021 roku na: PS5, PS4, PC ,XONE oraz Switchu.

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się