Downgrade grafiki w MGS V: The Phantom Pain? Dlaczego na PC zagramy później?
[caption id="attachment_20048" align="aligncenter" width="1400"]
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain[/caption]
Twórcy odpowiadają na wątpliwości graczy, które pojawiły się po publikacji ostatniego materiału z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Gameplay, który jeszcze raz przypominamy poniżej, stał się źródłem pytań pokroju: Będzie downgrade grafiki w MGS V: The Phantom Pain? Niektórzy gracze twierdzą, że w porównaniu do poprzednich materiałów na tym nowym widać słabsze tekstury czy inną kolorystykę obiektów.
Producent gry Ken-ichiro Imaizumi odniósł się do zarzutów w serwisie Twitter, tłumacząc, że normalnie w tak zaawansowanej fazie produkcji gier nie robi się żadnych downgrade'ów. Podkreślił również, że zmiany barw, które dostrzegli dociekliwi gracze, wynikają po prostu z innego oświetlenia podczas przedstawionej rozgrywki. Deweloper nie powiedział jednak wprost, że żadnego pogorszenia jakości nie było, co może trochę zastanawiać...
Przy okazji Ken-ichiro Imaizumi odniósł się do kwestii daty premiery Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Tytuł wyląduje najpierw na konsolach PS4, PlayStation 3, Xbox One i X360 (1 września), a dopiero dwa tygodnie później na PC. Dlaczego posiadacze komputerów muszą czekać? Twórcy tłumaczą, że posiadają ograniczone zasoby, więc najpierw chcą wydać edycje konsolowe gry, a dopiero później doszlifować porządnie wydanie na blaszaki.