Death Stranding to ogromny sukces. Sony jest zadowolone z wyników sprzedaży
Sony potwierdziło, że Death Stranding sprzedało się fenomenalnie. Wydawca zestawił nową grę Kojimy z innymi hitami z PlayStation 4.
Najnowszy projekt Hideo Kojimy był sporym ryzykiem dla Sony. Z jednej strony to dzieło jednego z najbardziej uznanych, legendarnych deweloperów w historii gamingu, a z drugiej mocno nietypowy i potencjalnie nieprzystępny twór, który nie spodoba się sporej części graczy.
Krótko po premierze w sieci pojawiły się plotki mówiące, że Death Stranding nie sprzedało się zadowalająco. O ile nie poznaliśmy oficjalnych wyników, tak możemy być pewni, że informacje te były mocno przesadzone. A przynajmniej tak twierdzi Sony.
Jeden z pracowników producenta PlayStation, który pomagał przy najnowszej grze Kojimy – Michael Mumbauer – opublikował na swoim profilu LinkedIn ciekawe informacje.
Mumbauer napisał, że dzięki między innymi wykorzystaniu zaawansowanych technologii, takie gry jak Uncharted, The Last of Us, God of War, Spider-Man i właśnie Death Stranding, osiągnęły rekordową sprzedaż i zagwarantowały Sony spore uznanie.
Zestawienie gry tak bądź co bądź nietypowej i niezbyt atrakcyjnej dla casualowego gracza z największymi hitami sprzedażowymi Sony wskazuje, że najwyraźniej nietypowa forma rozgrywki nie przeszkodziła w osiągnieciu bardzo dobrych wyników finansowych.
Skoro Wdarcie Śmierci okazało się zadowalającym sukcesem, to możemy być pewni, że Kojima uraczy nas wkrótce kolejnym dziwacznym, ale zapewne szalenie interesującym tworem.