Remake Dead Space zaoferuje zadania poboczne i rozbuduje fabułę oryginału

Dead Space Remake gameplay
Newsy PC PS5 Xbox Series

Dead Space Remake to nie tylko zmiany w oprawie i rozgrywce, ale również w historii. Twórcy zamierzają rozbudować fabułę oryginału.

Historia pierwszego Dead Space cierpi dziś na tym, że nie bierze pod uwagę wątków wprowadzonych w kolejnych odsłonach serii oraz komiksach. Twórcy postanowili wprowadzić niektóre z nich w powstającym remake’u.

Fabuła (…) prezentuje wszystkie główne wątki i wydarzenia z oryginału. Przyjrzeliśmy się jednak historii całej marki, która jest o wiele szersza niż w oryginalnej grze. Było Dead Space 2, Dead Space 3, komiksy – wszystkie one dodały dodatkowe elementy, które wprowadziliśmy do gry.

– powiedział Senior Producer Philippe Ducharme

Na tym nie koniec nowości. Deweloperzy z zespołu EA Motive zamierzają wprowadzić do gry zadania poboczne mające rozbudować wątki niektórych postaci. Co więcej, wybrani bohaterowie pojawiający się wcześniej jedynie jako głosy lub nazwiska w znajdźkach mają dostać bardziej znaczące role i zawitać na naszych ekranach.

Chcieliśmy, aby [remake] lepiej pasował do ogólnej historii i lore uniwersum Dead Space, które ewoluowało po pierwszej części. Na przykład Isaac ma tu głos, podobnie jak w Dead Space 2 i Dead Space 3. A niektóre postacie, które były nieco drugorzędne, które pojawiały się tylko w dziennikach audio, jak doktor Cross, dostały trochę rzeczywistego czasu ekranowego. Chcieliśmy też dać nieco więcej tła i sprawczości niektórym postaciom z obsady, jak Nicole. Tworzymy więc całą warstwę narracyjnych zadań pobocznych, które pozwolą wam na przykład zobaczyć, co stało się z Nicole podczas wybuchu epidemii [Nekromorfów].

– dodał Creative Director Roman Campos-Oriola

Remake Dead Space zadebiutuje 27 stycznia 2023 roku. Gra będzie dostępna na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X oraz S.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie