Days Gone - zrzut ekranu

Jakub Stremler

Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.

0 komentarzy

Days Gone zasłużyło na nieco lepsze oceny – twierdzi reżyser. Co zawiniło?

Reżyser Days Gone twierdzi, że gra mogła zgarnąć nieco lepsze oceny od recenzentów na Metacritic. Jeff Ross wskazał wadę, która według niego zaważyła o odbiorze tytułu.

Ross uważa, że ogromną rolę w przeciętnych recenzjach gry odegrały błędy i niedoróbki deweloperów. Według niego to właśnie strona techniczna najmocniej odbiła się na Days Gone, przez co gra mogła stracić nawet 10 punktów na Metacritic. Gra w wersji na PS4 obecnie ma 71 takich punktów.

Myślę, że kwestie techniczne cofnęły nas o 10 punktów. Dyrektor studia kłócił się ze mną w tej kwestii, ale spójrzmy na to z obiektywnego punktu widzenia. Powiedzmy, że osiągnęliśmy 70 punktów, podzielmy to przez trzy punkty za technikę, kreatywność i projekt. Tu tracimy jeden punkt, tu zyskujemy jeden. Jeden z punktów, które straciliśmy, był spowodowany decyzjami kreatywnymi, ale wiele z punktów, które zyskaliśmy, też było spowodowanych decyzjami kreatywnymi.

– powiedział Jeff Ross w rozmowie z USA Today

Poza błędami, Days Gone miało też parę innych problemów. Nie wszystkie systemy rozgrywki działały satysfakcjonująco, a sam scenariusz nie ustrzegł się kiepskich momentów. Choć produkcja Bend Studio ma niemało wad, nadal spodobała się wielu graczom i absolutnie nie można nazwać jej złą grą.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.9
Rated 2.9 out of 5
2.9 out of 5 stars (based on 79 reviews)
Excellent43%
Very good5%
Average3%
Poor1%
Terrible48%