Zombie z gry Days Gone produkowanej przez Sony Bend

Jakub Stremler

Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.

0 komentarzy

Reżyser Days Gone przyznaje, że jeden z momentów w grze jest beznadziejny

Days Gone nie było grą idealną. Tytuł zebrał wiele mieszanych lub nawet negatywnych ocen i okazuje się, że nawet sami twórcy mieli momentami problem z wybranymi sekcjami swojej produkcji.

Reżyser gry, Jeff Ross, udzielił wywiadu, w którym wypowiedział się między innymi na temat tego, co nie podobało mu się w grze. Ross powiedział wprost, że walka ze Skizzo była okropna.

Wiele z tych rzeczy, jak walka z bossem Skizzo na końcu, jest okropna. Ale musieliśmy wszystko zapiąć na ostatni guzik, najlepiej jak potrafiliśmy, przy pomocy systemów, które mieliśmy. Skryptowanie SI było naprawdę trudne. W sekcjach skradankowych musieliśmy zachować poczucie, że ” przeciwnicy będą strzelać bez ostrzeżenia”, ale niekoniecznie chcieliśmy mieć strzelaninę, ponieważ gracz nie mógł ich zabić. To była jedyna rzecz, jaką mogłem wymyślić, a próbowaliśmy wielu rzeczy.

– powiedział Jeff Ross w rozmowie z USA Today

Starcie ze Skizzo faktycznie nie należało do najmocniejszych elementów gry. Walka była pozbawiona większych emocji i odbywała się w niezbyt atrakcyjnej lokacji. Dodatkowo jej zwieńczenie również pozostawiało wiele do życzenia.

Jeff Ross podzielił się też niedawno paroma szczegółami anulowanego Days Gone 2. Więcej informacji na temat skasowanej produkcji znajdziecie w tym artykule.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się