Cyberpunk 2077 idzie jeszcze bardziej w stronę RPG. Patch 1.5 z masą ukrytych zmian
Aktualizacja 1.5 do gry Cyberpunk 2077 nie przestaje mnie zadziwiać. Gracze dotarli do wielu elementów, które nie zostały udokumentowane przez CD Projekt RED w oficjalnej liście zmian.
W ciągu ostatnich dni gracze na Reddicie pochwalili się kilkoma rzeczami, które odkryli w Cyberpunku po instalacji najnowszego patcha. Większość z nich pochodzi z filmu internauty o nicku OneDragon. Poniżej możecie znaleźć kilka najważniejszych zmian, które wypisał headin2sound w swoim wpisie:
- Maksymalna liczba slotów na mod, które można mieć na wszystkie elementy ubioru, została zmniejszona z 20 do 9.
- Legendarne moduły wymagają teraz legendarnych elementów odzieży do wyposażenia
- Każdy mod jest teraz związany z konkretną kategorią odzieży (np. Deadeye crit mod może być wyposażony tylko w okulary)
- Twoje domyślne obrażenia krytyczne zostały zmniejszone ze 100% do 50%, a każdy punkt w Reflexes daje teraz 0,25% szansy na obrażenia krytyczne zamiast 1%.
- Szansa na obrażenia krytyczne i obrażenia krytyczne legendarnych broni zostały znacznie zmniejszone.
- Wymagania statystyk niektórych z najlepszych legendarnych broni zostały zwiększone (np. Comrade’s Hammer wymaga teraz 10 ciał zamiast 6 do prawidłowego użycia)
- Legendarne moduły armedillo dają teraz 75 pancerza na mod zamiast 270
- Unik został zastąpiony Łagodzeniem. Jest ono regulowane przez 2 statystyki, podobne do szansy na obrażenia krytyczne i obrażeń krytycznych. Masz szansę na złagodzenie obrażeń i ich ilość, np. możesz mieć 10% szansy na złagodzenie 50% obrażeń przy trafieniu.
Warto też pochylić się nad kilkoma innymi odkryciami graczy. Poniżej zamieszczam trzy nagrania, które prezentują m.in. dodanie dość prostych pościgów, możliwość doskoku przy użyciu specjalnej katany niczym w przypadku ostrzy modliszkowych, a także używanie przez przechodniów parasoli podczas padania deszczu. Tych elementów nie było w grze przed aktualizacją 1.5, dlatego cieszy fakt ich pojawienia się.
Zauważyliście już którąś ze zmian po powrocie do Cyberpunk 2077?