Cyberpunk 2077 – pułapki i wirusy zamiast otwartej walki

Cyberpunk 2077 – pułapki i wirusy zamiast otwartej walki
Newsy PC Polecamy! PS4 XOne

Cyberpunk 2077 będzie grą RPG z otwartym światem, w której jednak nie raz sięgniemy po broń. Wiemy już, że system walki wręcz będzie bardzo brutalny. Jeśli nie lubicie jednak otwartych starć, CD Projekt RED pozwoli Wam załatwić sprawę w inny, skradankowy sposób.

CD Projekt RED podzieliło się kolejnymi szczegółami dotyczącymi Cyberpunk 2077 podczas rozmowy na Facebooku. Jeden z graczy dopytywał o to, czy w grze znajdą się elementy skradanki i otrzymał zadowalającą odpowiedź. Nadchodząca produkcja to nie tylko otwarte strzelanie na Rambo.

Cyberpunk 2077 – skradanie, pułapki, infekowanie wirusami

Grając w Cyberpunk 2077 będziemy mogli wybrać, jak chcemy podejść do załatwiania przeciwników. Ciche egzekucje i podchodzenie wrogów mogą przywodzić tutaj na myśl gry z serii Deus Ex.

Wrogowie nie zawsze będą świadomi gracza, co może on wykorzystać na swoją korzyść, skradając się do niczego nie podejrzewających przeciwników, rozmieszczając różne pułapki lub wdrażając wirusy. Plan ataku jest równie ważny, jak jego wykonanie – zaznacza CD Projekt RED.

Nigdy nie zmuszamy graczy do przyjmowania określonego stylu walki, więc zawsze mogą używać tego, co uważają za najlepsze rozwiązanie w danym momencie. Od strzelania przez ściany, po chowanie się przed pociskami za narożnikami – taktyka ukrywania się jest również częścią twojego repertuaru – dodaje deweloper.

GTA 6 premiera. Rockstar komentuje zamieszanie z ostatnich godzin

Zatem jak widać, akcja w Cyberpunk 2077 powinna zadowolić również fanów skradanek!

Walka i broń w Cyberpunk 2077

Walka w nadchodzącej grze REDów będzie brutalna, a nawet wyposażona w system rozczłonkowana wroga, który sprawi, że wszystko będzie jeszcze bardziej realistyczne – zaznaczył Maciej Pietras w rozmowie z serwisem VG247.

– Jeśli chodzi o walkę, mamy trzy różne typy broni – powiedział Pietras. – Każdy z nich wymusza inne podejście do rozgrywki. Jeśli chodzi o walkę wręcz, to mogę powiedzieć, że będzie ona obecna w Cyberpunk 2077 i będziemy mogli używać katany lub innej broni białej. To fajna sprawa, ponieważ mamy system rozczłonkowania. Będą wnętrzności, będzie brutalnie – zaznacza deweloper.

Walka musi być jednak brutalna, ponieważ taki będzie świat w Cyberpunk 2077. Pamiętajcie jednak, że produkcja nadal będzie rasowym RPG, gdzie liczą się statystyki. Pietras tłumaczy, że obrażenia zadawane przez nasze bronie będą połączone ze statystykami, a także umiejętnościami i atrybutami naszego bohatera. Od tego wszystkiego ma zależeć to, jaka broń będzie bardziej skuteczna w naszych rękach.

Ciekawie zapowiada się również to, jak CD Projekt RED chce zwiększyć nasze zanurzenie w świecie gry. Przykładowo, podczas tego, co uważamy zazwyczaj za scenkę przerywnikową, gdzie dana postać rozpoczyna swój dialog, nie musimy czekać, aż NPC się wygada do końca. Zamiast tego możemy mu przerwać i wycelować broń w twarz, jeśli i tak preferujemy rozwiązanie siłowe ponad słowną perswazję.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie