Tak działa Cyberpunk 2077 w wersji 1.5 na konsolach Xbox. Konkretne porównanie na wideo

Cyberpunk 2077 - porównanie graficzne na konsolach Xbox
Xbox Series Xbox Series S XOne

Wczoraj na wszystkich platformach ukazała się aktualizacja 1.5 do gry Cyberpunk 2077. Nie trzeba było długo czekać na stosowne porównanie graficzne, które obrazuje to, jak działa produkcja po pobraniu patcha na konsolach Xbox One, One X, Series X i Series S.

Poniższe wideo pochodzi z kanału EIAnalistaDeBits, na którym nie brakuje podobnych zestawień testów z najróżniejszych gier wideo. Zobaczmy wszyscy, jak obecnie prezentuje się tytuł RED-ów na sprzętach Microsoftu:

Po zobaczeniu wyników testu muszę stwierdzić, że obecnie ewentualne problemy związane z płynnością można zauważyć jedynie na standardowym wydaniu Xbox One. Tam w bardziej wymagających momentach fps-y potrafią spaść z docelowych 30 do blisko nawet 24-25. W przypadku pozostałych platform framerate jest stale utrzymywany na pułapie 30 lub 60 klatek w zależności od konsoli i włączonego trybu graficznego.

Zdziwień nie powinno być w kwestii tego, jak prezentuje się Cyberpunk 2077 na każdym ze sprzętów. Można powiedzieć, że wygląd na wszystkich konsolach jest “poukładany” względem mocy obliczeniowej. W związku z tym Xbox One wypada najgorzej (choć i tak według bardzo dobrze jak na swoje możliwości), a największe wodotryski graficzne prezentuje Xbox Series X.

Jeśli chcielibyście zobaczyć identyczny test powtórzony na konsolach PlayStation, zapraszam tutaj. Warto zobaczyć oba filmiki, by mieć lepszy ogląd na to, jak ma się sprawa zachowania CP2077 na każdym sprzęcie.

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie