CD Projekt RED podejmie kroki wobec graczy nadużywających funkcji GG w Gwincie

CD Projekt RED podejmie kroki wobec graczy nadużywających funkcji GG w Gwincie
Newsy PC XOne

Ważny komunikat polskiego dewelopera.

Jeśli gracie w betę GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana i denerwuje Was częste trafianie na osoby, które notorycznie “poddają grę”, mamy dla Was dobrą wiadomość. CD Projekt RED zapowiada, że zamierza zająć się takimi delikwentami, choć nie wyjaśnia, w jaki konkretnie sposób. Możliwe, że twórcy Gwinta zastosują wobec takich graczy czasowe (a może permanentne?) bany.

Oto komunikat, który Marcin Momot opublikował na forum GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana:

Chcieliśmy podzielić się z Wami najnowszymi informacjami dotyczącymi niedozwolonego wykorzystywania przez niektórych graczy funkcji GG w grze GWINT. Owo nadużycie polega na inicjowaniu gier tylko po to, aby po ich rozpoczęciu poddać się i otrzymać nagrodę. Wykorzystywanie jakichkolwiek mechanik gry w sposób inny niż zamierzony negatywnie wpływa na wrażenia z rozgrywki innych graczy. Uważamy, że każdy powinien mieć pozytywne doświadczenia z grą i dlatego też zdecydowaliśmy się zapobiegać zachowaniom szkodzącym zdrowej rywalizacji. Będziemy podejmować kroki tylko i wyłącznie wobec graczy, którzy wielokrotnie i ewidentnie wykorzystują mechanizmy gry w sposób niedozwolony (co widać po logach gry). Jeżeli ktoś rzadko, lub co jakiś czas “poddaje grę”, nie ma się czym martwić. Dziękujemy Wam również za Wasze raporty dotyczące błędów oraz problemów z poprawnym działaniem niektórych mechanik gry – pomagają nam one stale ulepszać nasz produkt, a o to przecież chodzi w becie.

Dajcie znać, czy cieszycie się z takiego obrotu sprawy i czy rzeczywiście trafiacie na graczy, którzy ciągle poddają rozgrywkę.

Problemy z betą GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana. Oto błędy, które bada obecnie CD Projekt RED

GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana znajduje się obecnie w fazie beta i nic dziwnego, że gra zawiera na tym etapie pewne błędy.

CD Projekt RED stara się jak najszybciej ubijać wszystkie bugi zauważone przez graczy i informuje, że pracuje już nad problemem z dobieraniem graczy na odpowiednim poziomie. – Cały czas pracujemy nad ulepszaniem systemu, aby nowi gracze trafiali na przeciwników zbliżonych umiejętnościami. Jest to skomplikowane zagadnienie, ale robimy wszystko, żeby rozwiązać ten problem jak najszybciej – tłumaczy Marcin Momot na forum Gwinta. REDzi badają również przyczyny innych błędów, takich jak:

  • Pasek postępu przy Zdobyczach Wojennych nie działa poprawnie.
  • Po zniszczeniu dowolnej liczny jednostek w danym rzędzie, Pułapka Zapalająca tworzy tylko jednego Neofitę Scoia’tael. Jeżeli nie została zniszczona żadna jednostka, Pułapka Zapalająca nie tworzy Neofity Scoia’tael w ogóle.
  • Gdy zostaje zagrany, Janek nie tworzy karty tej samej jakości, co karta odesłana do talii.

Deweloper tłumaczy ponadto, że przy problemach z dźwiękiem, gdy częstotliwość próbkowania urządzenia dźwiękowego jest ustawiona wyżej niż 96kHz, pomaga zmiana na 24-bitowe 96kHz. Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że karta Priscilli posiada obecnie błędny opis – poprawne działanie karty dobiera dwie dowolne karty (nie złote) z talii. Opis błędnie sugeruje, że chodzi o karty jednostek.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie