Call of Duty: Modern Warfare II ma zaoferować nowy tryb raidów. “Jak Destiny, ale taktycznie”

Call of Duty: Modern Warfare II z płatnym DLC zamiast kolejnej gry?
Newsy PC PS4 PS5 Xbox Series XOne

Call of Duty: Modern Warfare II to nie tylko sprawdzona formuła w nowej odsłonie, ale sporo nowości. Jedną z nich ma być specjalny tryb raidów.

Niestety, o samej nowości nie wiemy praktycznie nic. Ot, już wcześniejsze plotki sugerowały, że Infinity Ward w Call of Duty: Modern Warfare II zainspirowało się m.in. Destiny. O co w ogóle chodzi, jak to wygląda i z czym to się je – niczego się nie dowiedzieliśmy. Twórcy na stronie gry objaśniają jedynie, że to “całkowicie nowe doświadczenie” dla graczy.

Raidy, potwierdzone dla graczy Modern Warfare II jeszcze w tym roku po premierze, to zupełnie nowe doświadczenie dla serii – kooperacyjna rozgrywka dla trzech graczy, wymagająca pracy zespołowej i strategicznego myślenia, rozwiązywania zagadek pomiędzy intensywnymi walkami.

– czytamy na stronie gry

No i… tyle. Brzmi trochę, jakby premiera pierwszego raidu miała odbyć się później niż przy okazji premiery samej gry. Na szczęście nie musimy zgadywać, o co tu tak naprawdę chodzi – od tego mamy znanego leakera Toma Hendersona. Na stronie Insider Gaming dzieli się z nami nowymi szczegółami na temat trybu.

Raidy w Call of Duty: Modern Warfare II

Zgodnie ze źródłami insidera, pierwszy raid ma oferować co najmniej dwie zagadki środowiskowe dla graczy – “wodny labirynt” oraz “cyfry”. Osobne źródło uważa, że wydarzenie skupi się na infiltracji podwodnej bazy. Gracze będą musieli dzielić się zbiornikiem z tlenem, aby przepłynąć przez wodne przeszkody (najpewniej to ten “wodny labirynt”). Cały tryb ma skupiać się na tego typu aktywnościach, gdzie gracze będą musieli ze sobą współpracować, aby osiągnąć sukces i wypełnić misję.

Kolejne źródło stwierdziło, że “to jak Destiny, ale bardziej taktycznie”. Z obrazków wyciągniętych z plików bety gry wynika, że oprócz zagadek pojawią się starcia z przeciwnikami (raczej żadne zaskoczenie). Całość ma mocno opierać się na “sztucznej inteligencji”. Więcej konkretów nie ma, ale brzmi to ciekawie i może z powodzeniem przedłużyć żywotność i tak całkiem pojemnej pod względem zawartości gry.

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie