Activision czuje zagrożenie ze strony… firmy zajmującej się psimi odchodami

Activision czuje zagrożenie ze strony… firmy zajmującej się psimi odchodami
Newsy PC PS4 XOne

Śmierdząca sprawa i to dosłownie.

Activision walczy z patentem na nazwę Call of DooDee, której używa rodzinna firma z Kalifornii specjalizująca się m.in. w usuwaniu… psich kup z przestrzeni publicznej.

Wydawca tak wielkich marek jak Destiny i Call of Duty miał czas do końca listopada, by złożyć sprzeciw przeciwko Call of DooDee, lecz jak donosi serwis PC GamesN, czas został wydłużony do końca tego roku.

Nowe prawo w Polsce! Twórcy gier będą mieli pod górkę

Activision czuje widocznie zagrożenie dla czystości swojej marki Call of Duty i choć Call of DooDee nie używa żadnych logotypów znanego producenta oraz nie ma z nim nic wspólnego, to chyba każdy gracz skojarzy rodzinną firmę właśnie z popularną serią gier. Takiej reklamy Activision jednak nie chce.

Jak zaznacza PC GamesN, Activision posiada zarejestrowane 23 znaki handlowe związane z Call of Duty w USA, z których część jest nieaktywna.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie