Bungie wyjaśnia, dlaczego Destiny nie będzie działać w 60 klatkach na sekundę

Bungie wyjaśnia, dlaczego Destiny nie będzie działać w 60 klatkach na sekundę
Hot! Newsy PS3 PS4 X360 XOne
destinyWalki o płynność na konsolach najnowszej generacji ciąg dalszy.
Dzięki najnowszej aktualizacji softu w Xboksie One, Bungie udało się osiągnąć rozdzielczość 1080p na konsoli Microsoftu. Taką samą ma mieć również wersja na PlayStation 4. Tylko, dlaczego producent nie poradził sobie z uzyskaniem 60 klatek na sekundę? - Ma na to wpływ bardzo dużo czynników - wyjaśnia Jason Sussman, który w Bungie odpowiedzialny jest za tworzenie otoczenia. - Mógłbym podawać szczegółowe problemy techniczne, ale zanudziłbym Was na śmierć. W skrócie chodzi o to, że Destiny powstaje na konsole obecnej jak i poprzedniej generacji. My musimy bardzo ostrożnie podchodzić do procesu produkcji, aby na każdym sprzęcie gra wyglądała jak najlepiej. Chodzi też nie tylko o efekty, a na przykład liczbę przeciwników i graczy na ekranie. Na wszystkich czterech konsolach - PS3, PS4, Xbox 360 oraz Xbox One, gracz pod tym względem musi dostać taki sam produkt - dodaje. Premiera Destiny już we wrześniu tego roku. Miejmy nadzieję, że gra nie będzie zbyt pocięta w wersji na nowy sprzęt, ze względu na to, że pojawia się również na konsolach poprzedniej generacji. Sprawdź również, co Sony wymyśliło, aby przyciągnąć graczy do zakupu Destiny właśnie na swojej konsoli.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie