Bright Memory teraz z obsługą DLSS i Ray Tracingu
Jeszcze lepsze efekty w niespodziewanym hicie od chińskiego studia FYQD. Kto bawi się przy Bright Memory (wczesny dostęp), powinien poczuć dużą różnicę.
Historia Bright Memory rozpoczęła się dosyć niepozornie. Gra była początkowo tworzona przez jedną osobę i po debiucie na Steam okazała się ogromnym komercyjnym sukcesem. Projekt postanowiono w związku z tym rozwijać, znacznie zmieniając pierwotne założenia oraz planując nie tylko wersję dedykowaną komputerom PC, lecz również konsolom PlayStation 4 i Xbox One. Obecnie gra – oferowana pod tytułem Bright Memory: Infinite – jest dostępna jedynie na blaszakach w ramach Early Access na Steam i zgarnia bardzo pozytywne oceny od graczy. Teraz powinno być jeszcze lepiej, przynajmniej pod względem wizualnym, ponieważ strzelanka otrzymała wsparcie DLSS i Ray Tracingu.
Dzięki najnowszej aktualizacji, Bright Memory: Infinite obsługuje zarówno DLSS, jak i Ray Tracing. Dzięki temu drugiemu, w grze widzimy o wiele ładniejsze i bardziej realistyczne odbicia, choćby w kałużach. Deweloper zaznacza jednak, że obecna wersja gry obsługuje Ray Tracing tylko na kartach graficznych z serii RTX. Mimo to zespół planuje w przyszłości zaoferować obsługę technologii również na niektórych kartach z serii GTX.
Jeśli chodzi natomiast o DLSS, Bright Memory otrzymało najnowszą wersję technologii od Nvidii, która znacznie poprawia szczegółowość grafiki.
Premiera Bright Memory: Infinite na PC, PS4 i Xbox One została zaplanowana na 2020 rok. Dokładna data nie została jeszcze ujawniona.