Afera z Black Myth: Wukong. Świetne oceny, ale gra… nie działa?
Wielu graczy z niecierpliwością czekało na Black Myth: Wukong. Gra stanowi jedną z najważniejszych premier tego lata i wszystko wskazywało na murowany sukces. Pierwsze oceny gry faktycznie to potwierdzają, jednak pecetowa wersja produkcji ma spory problem, o czym informowało wielu recenzentów…
Black Myth: Wukong – pierwsze oceny gry
Najważniejsza premiera lata, przerwanie sezonu ogórkowego — wobec Black Myth: Wukong mieliśmy ogromne nadzieje i oczekiwania. Jak jest w praktyce? Pora rzucić uwagę na pierwsze oceny gry. Obecnie wersja pecetowa może pochwalić się średnią 82 punktów na PC:
- Gamersky – 100
- GamersRD – 100
- GamingBolt – 100
- CGMagazine – 95
- Voxel – 93
- Hardcore Gamer – 90
- Dot Esports – 80
- Noisy Pixel – 80
- GameSkinny – 70
- Game Rant – 60
- Screen Rant – 60
No ale nie obyło się bez problemów…
Zobacz też: Bloodborne na PC? Zobacz, jak prezentuje się wyczekiwany tytuł na nowej platformie
Jest afera, a przynajmniej kłopot z grą. Chodzi o wersję pecetową, o czym poinformowali recenzenci m.in. z Polski i Francji. Wiele osób testująych grę w tych miejscach praktycznie nie mogło w nią grać. Napotykali na częste crashowanie się produkcji, wyrzucanie do pulpitu, przez co tytuł był praktycznie niegrywalny. Okazało się, że przeszkodą jest… wersja językowa Windowsa.
Problem udało się rozwiązać dopiero po zmianie języka Windowsa na angielski. Cóż, miejmy nadzieję, że jest to głupie niedopatrzenie przed premierą. Oficjalne wydanie gry nastąpi już 20 sierpnia 2024 roku – na PC i PlayStation 5.
Źródło: Metacritic, Twitter