Battlefield 2042 – dataminerzy dokopali się do Hazard Zone. Nieoficjalne szczegóły ostatniego z trybów

Battlefield 2042 - żołnierze w hangarze szykują do lotu helikopter
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

W zbliżającym się Battlefield 2042 ma znaleźć się kilka trybów: Podbój i Przełamanie, Portal oraz i tajemnicza Strefa Zagrożenia (Hazard Zone). Najprawdopodobniej dziś do sieci trafiły informacje na temat tego ostatniego.

Na profilu temporyal na Twitterze opublikowano masę danych z testowej wersji Battlefield 2042. Warto brać pod uwagę, że to właśnie z takiego wydania gry pochodzą wszystkie informacje w tym artykule, ponieważ ich część może po premierze znacząco się różnić. Krótki wstęp już za nami, więc w takim razie czas na danie główne!

Hazard Zone ma być czymś w rodzaju połączenia Escape from Tarkov i Hunt Showdown. Na ten moment wiadomo jedynie, że mapa ze startem rakiety kosmicznej byłaby również wykorzystywana i na tym trybie. Nie wiadomo jednak, czy gracze nie zmierzą się też w innych miejscach. Mają mieć do dyspozycji kilka różnych punktów respawnu nie tylko siebie nawzajem, ale też dodatkowego wsparcia, np. w formie Szarika.

Celem drużyn jest zebranie specjalnych informacji z dysków i rozbitych satelitów rozsianych w okolicy. Po śmierci wszystkich czeka utrata ekwipunku, choć będzie dostępny perk, który zabezpieczyłby przed takim scenariuszem. Na ten moment odnaleziono aż 12 skilli, a ich pełną listę możecie zobaczyć poniżej.

Podczas rozgrywki ma nie zabraknąć przeciwników AI, którzy aktywnie będą spadać na mapę przy pomocy między innymi spadochronów. Przewidziani są też “bossowie” służący jako dodatkowe cele i źródło ewentualnych nagród.

Ze Strefy Zagrożenia można uciec przy pomocy specjalnych lądowisk helikopterów, które można przyzwać. Nie każdemu może udać się ucieczka. Nie będę ukrywał, że brzmi to podobnie do jednej z mechanik Titanfall 2. Kojarzycie przylot ogromnego statku kosmicznego dla przegranej drużyny?

Oprócz tego ma nie zabraknąć specjalnej waluty “Hazard Zone currency” służącej do odblokowywania nowych broni, gadżetów i dodatków. Nie doprecyzowano, czy w tym przypadku sprawa dotyczy czegoś tymczasowego tylko na dany mecz, czy stałej formy rozwoju postaci.

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie