Avowed było resetowane dwa razy. Pierwotnie miało być czymś zupełnie innym

Avowed było dwa razy resetowane. Pierwotnie miało być czymś zupełnie innym
Newsy PC Xbox Series

Najnowszy wywiad z Carrie Patel, przedstawicielką studia Obsidian Entertainment, uchylił rąbka tajemnicy na temat przeszłości gry Avowed.

Parę dni temu wyczekiwana gra Avowed od studia Obsidian Entertainment wreszcie zadebiutowała. Czekaliśmy na nią całkiem długo; produkcja została zapowiedziana w 2020 roku, a sama jej produkcja wystartowała dwa lata wcześniej. Choć krótko po premierze okazało się, że nie jest to tytuł na miarę Pillars of Eternity, tak popularności na pewno nie można mu odmówić. Teraz natomiast w sieci pojawił się wywiad, który serwis Bloomberg przeprowadził z Carrie Patel, reżyserką produkcji.

Avowed miało być połączeniem Skyrima z Destiny. Projekt był resetowany aż dwa razy

W wywiadzie Patel ujawniła, że początkowo projekt był opisywany jako połączenie Skyrima z Destiny. Pierwsza wersja miała być grą-usługą, w której grupy graczy eksplorowałyby wspólnie otwarty świat fantasy. W ten sposób deweloperzy chcieli zachęcić potencjalnych nabywców studia, ponieważ w tamtych czasach Obsidian był nadal niezależny, a jego szefowie szukali zainteresowanych kupnem. Ostatecznie studio wykupił Microsoft, dzięki czemu zatrudnienie zwiększono z około 170-180 osób do 285.

Patel wspomniała o aż dwóch resetach Avowed. Pomimo znacznie większych możliwości, projekt został wówczas po raz pierwszy zresetowany. W drugiej wersji zdecydowano się na porzucenie trybu wieloosobowego. Później mieliśmy oficjalną zapowiedź w 2020 roku, aczkolwiek nowa wersja dalej borykała się z problemami. Ostatecznie, na początku 2021 roku, firma postanowiła zresetować grę po raz drugi, a w zespole deweloperskim zaszły zmiany. Na scenę wkroczyła Carrie Patel, pod której kierownictwem zespół zmienił strukturę świata gry i stworzył to, czym Avowed jest dziś.

Na sam koniec dowiedzieliśmy się, że Obsidian Entertainment oraz Micorsoft są zadowoleni ze sprzedaży Avowed. Gra jest dostępna na PC oraz konsolach Xbox Series X/S.

Źródło: PC Gamer

Wincenty Wawrzyniak
O autorze

Wincenty Wawrzyniak

Redaktor
Specjalista od Groznawstwa, który nie stroni od swoich ulubionych tytułów. Rzadko się do tego przyznaje, ale ma prawie 2000 godzin na liczniku w Path of Exile. Pozostałe dwa tytuły w jego świętej trójcy to Assassin’s Creed: Origins oraz Final Fantasy XV. Miłośnik RPG i hack’n’slash, dla którego najważniejsza jest dobra historia, a ściany tekstu są plusem. Po godzinach pisze do szuflady, pije niepokojąco duże ilości kawy i często wraca do swoich ulubionych seriali (o Hannibalu prawdopodobnie gadałby nawet w trumnie).
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie