Ubisoft zdradził więcej szczegółów AC Infinity. Za produkcję odpowiedzialni są weterani serii i nie tylko

Assassin's Creed - oto plany na serię do 2030 roku | Newsy - PlanetaGracza
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Nie trzeba było długo czekać na stosowne oświadczenie Ubisoftu w sprawie Assassin’s Creed Infinity. Ubisoft nie tylko potwierdził słowa Jasona Schreiera, ale także podzielił pokaźną listą nazwisk, które będą pracować nad produkcją.

Jak dowiadujemy się ze wspomnianego dokumentu, za Assassin’s Creed Infinity będzie odpowiedzialna osoba, która już wiele lat temu zaczęła swoją przygodę z pracą nad serią. Nad nową odsłoną serii będą czuwać między innymi weterani cyklu o skrytobójcach i nie tylko:

Wspólna produkcja Assassin’s Creed Infinity będzie kierowana przez Juliena Laferrière z Ubisoft Montreal, który został mianowany starszym producentem, nadzorującym produkcję w Ubisoft Montreal i Ubisoft Quebec. Laferrière ma bogate doświadczenie z tą serią – pracował nad Assassin’s Creed od 2007 roku, a ostatnio był producentem Assassin’s Creed Valhalla.

Szefowie kreatywni Assassin’s Creed Infinity również będą współpracować między studiami. Jonathan Dumont i Clint Hocking będą wspólnie pełnić funkcję dyrektorów kreatywnych, nadzorując swoje zespoły w Ubisoft Quebec i Ubisoft Montreal. Dumont był wcześniej World Directorem w Assassin’s Creed Syndicate w Ubisoft Quebec, zanim został dyrektorem kreatywnym w Assassin’s Creed Odyssey. W tym samym czasie Hocking powraca do Ubisoft Montreal. Pracę w studiu rozpoczął w 2001 roku jako Level Designer, Game Designer i scenarzysta przy oryginalnym Splinter Cell, po czym został dyrektorem kreatywnym przy Splinter Cell: Chaos Theory, Far Cry 2, a ostatnio Watch Dogs: Legion.

– informują Nathalie Bouchard, Managing Director, Ubisoft Quebec oraz Christophe Derennes, Managing Director, Ubisoft Montreal

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie