Nowe narracyjne RPG również dla konsol. Muzyka spodoba się fanom Wiedźmina

Developer Aurum Dust podpisał umowę wydawniczą z Buka Entertainment, na mocy której narracyjne RPG Ash of Gods zostanie wydane na konsolach.

Developer Aurum Dust ogłosił, że jego skupiona na narracji taktyczna gra RPG, Ash of Gods, pojawi się także na konsolach pod koniec 2018 roku. Barwna warstwa artystyczna, narracja w stylu „rogue-like” oraz akcja charakterystyczna dla strategicznego RPG są głównymi cechami tytułu, który gracze konsolowi korzystający z platform PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch poznają jeszcze w tym roku dzięki umowie wydawniczej z Buka Entertainment. Wersje PC, Mac oraz Linux Ash of Gods pojawią się natomiast na Steamie już 23 marca 2018 roku.

Ash of Gods to turowa strategia RPG o dynamicznie zmieniającej się fabule, w której ryzyko podejmowane przez gracza ma realny wpływ na rozgrywkę, z dodatkiem rozbudowanego, sieciowego trybu PvP. Opowieść snuta w grze jest oparta na skomplikowanych i niejednoznacznych wyborach moralnych, w wyniku których umrzeć może każda z postaci. Chwilowe korzyści mogą kosztować życie postaci, a poświęcenie innej może sprawić, że kolejny epizod gry stanie się znacząco prostszy. Ash of Gods to połączenie przepięknej szaty graficznej, bogatej ścieżki dźwiękowej, taktycznej walki i wciągającej historii, którą poznać można poprzez wielowarstwowe, interaktywne dialogi. Dzięki temu, że wszystko zależy od decyzji gracza, żadna rozgrywka w Ash of Gods nigdy nie będzie toczyła się tak, jak poprzednia.

Obok wciąż ewoluującej fabuły, gracze będą doświadczali bardzo dobrej oprawy wizualnej i dźwiękowej, wraz z ręcznie rysowanymi postaciami i środowiskiem, połączonymi z muzyką Adama Skorupy, znanego z takich tytułów jak Wiedźmin, Bulletstorm, Painkiller oraz Eve Online. Ash of Gods zostało już wyróżnione nagrodą „Best Game” na konferencji Game Gathering w Kijowie, oraz nagrodami „Best Game” i „Best Art” podczas White Nights Moscow 2017, jak również „Excellence in Music” i „Excellence in Narrative” podczas DevGammMinsk 2017.

GŁÓWNE CECHY GRY ASH OF GODS:

  • Narracja w stylu “rogue-like”: Kwestie dialogowe, ścieżki, którymi decydujesz się podążać, czy bitwy, które stoczysz będą miały rzeczywisty wpływ na fabułę i świat wokół ciebie.
  • Tryby wieloosobowe PvP oraz PvE: Przeżyj zwroty fabuły i wespnij się wraz ze swoimi postaciami na szczyt globalnego rankingu w trybie multiplayer. Odblokuj nowe postaci i karty, a potem ulepszaj je, by tworzyć własną, unikatową strategię i taktykę.
  • Inteligentne AI: które ciągle uczy się na podstawie potyczek z tobą. Żadna taktyka czy formacja nie zostanie przez AI pominięta i zapomniana!
  • Pełna szczegółów, ręcznie rysowana szata graficzna: Stylistyka gry jest zainspirowana pracami RalphaBakshi, starymi kreskówkami studia Disney oraz twórczością radzieckiego studia animacji „Soyuzmultfilm” z lat 60tych. Animacje postaci w scenach walki powstały natomiast przy użyciu techniki motioncapture i pracy prawdziwych aktorów.
  • Nowe podejście do gier strategicznych: Połączenie strategii turowej i karcianej gry RPG, w której karty determinujątwoją strategie, a klasy postaci taktykę na polu walki.


Źródło: materiał producenta, opracowanie własne

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

7 Shares
Share7
+1
Tweet