7 Days to Die w wersji PS4 i Xbox One już na polskim rynku
Gotowi na kolejny survival z zombie?
Wydawnictwo Techland, oficjalny partner studia Telltale Games, informuje o dzisiejszej premierze survivalowej produkcji – 7 Days to Die. Wymagająca gra o przetrwaniu w świecie zainfekowanym przez wirus zombie już dziś pojawia się na sklepowych półkach w wersjach na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Cena to 159,90 zł.
7 Days to Die stanowi połączenie survivalu w czasie apokalipsy zombie, rozbudowanego craftingu i elementów gier tower defense. Gracz trafia do świata opanowanego przez krwiożerczych nieumarłych. Sztuka przeżycia to konieczność dbania o zapewnienie podstawowych ludzkich potrzeb leżących u podstaw piramidy Maslowa. Zapewnienie więc bezpieczeństwa, pożywienia, picia czy broni do walki warunkuje przetrwanie w tak bardzo niesprzyjających warunkach. W 7 Days to Die bezpośrednie starcia nie są priorytetem, warto je podejmować w ostateczności.
– 7 Days to Die wprowadza nas w świat niezwykle brutalnej rzeczywistości, oferując jednocześnie niezwykłą swobodę działań która sprawia, że każda kolejna rozgrywka różni się od poprzedniej. W ten sposób gracz na każdym kroku walczy o przetrwanie wykorzystując niemal nieskończone pokłady wyzwań i zadań, które przed nim się pojawiają – mówi dyrektor ds. marketingu i PR Wydawnictwa Techland, Tomasz Gawlikowski.
Na uwagę zasługuje też otwarty świat oraz całkowicie zniszczalne otoczenie. Ważnym elementem jest też tworzenie przedmiotów – broni i ubrań, ale też elementów budynków, służących do budowy schronu czy pułapek, którymi utrudnimy do niego dostęp.
W konsolowej wersji 7 Days to Die pojawił się też tryb kooperacji dostępny dla dwóch graczy na podzielonym ekranie. Ponadto za pośrednictwem sieci dostępna jest kooperacja dla czterech osób oraz tryb wieloosobowy, w którym gracze mierzą się ze sobą.