“Zlekceważyliśmy popularność trybu dla pojedynczego gracza w Street Fighter V”

“Zlekceważyliśmy popularność trybu dla pojedynczego gracza w Street Fighter V”
Newsy PC PS4

Wygląda na to, że producent Capcom zrozumiał swój błąd.

Mimo tego że Street Fighter V jest udaną produkcją, to jednak głównym minusem który wytykają gracze i recenzenci z całego świata, jest brak niektórych opcji. Produkcja została wykastrowana na przykład ze Story Mode w trybie dla pojedynczego gracza. Capcom zdecydowało bowiem, że wyda go dopiero kilka miesięcy po premierze. To był błąd.

– Sądzę, że bezpiecznie będzie kiedy powiem, że zlekceważyliśmy popularność niektórych elementów trybu dla pojedynczego gracza – przyznaje producent gry Yoshinori Ono.

Zaraz potem dodaje, że już wkrótce pojawią się dwa nowe tryby dla pojedynczego gracza jak wspomniany fabularny oraz survival.

Yoshinori Ono obiecuje też poprawę działania trybu multi. Serwery mają działać sprawniej, a gracze powinni odczuwać dzięki temu więcej frajdy z rozgrywki.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie