Wiedźmin 3: Dziki Gon raczej nie dostanie rozdzielczości 1080p

Twórcy wolą skupić się na płynności, by dać nam stałe 30 klatek na sekundę.

Podczas targów Gamescom 2014 – oprócz wspaniałych gameplay’ów z trzeciego Wiedźmina (klik oraz klik) – padło kilka zdań dotyczących technicznych aspektów gry.

Przedstawiciel CD Projektu – Jose Teixeira – dał do zrozumienia, że Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsolach nowej generacji prawdopodobnie nie pójdzie w magicznej rozdzielczości 1080p.

Chcemy przede wszystkim osiągnąć płynność na poziomie 30 klatek na sekundę. A rozdzielczość? Tak szczerze, trudno o tym teraz mówić. Staramy się oczywiście, aby była jak najwyższa. Nie jestem jednak do końca pewien, czy uda się uzyskać 1080p – przyznał Jose Teixeira w rozmowie z serwisem Worlds Factory.

Teraz CD Projekt RED pracuje nad optymalizacją tytułu. Ponoć efekty są naprawdę zadowalające. – Spodziewaliśmy się, że będzie dużo gorzej. Zanim pierwszy raz graliśmy na PS4 i Xbox One, sądziliśmy, że będzie katastrofa z powodu wielkiej wagi plików – przyznał Teixeira.

Premiera Wiedźmin 3: Dziki Gon została ustalona na 24 lutego 2015 roku. Tytuł pojawi się na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Jeśli chcecie przypomnieć sobie gameplay’e z gry oraz pozostałe informacje, zapraszamy tutaj.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

3 Shares
Share3
+1
Tweet