Wiedźmin 3: Dziki Gon raczej nie dostanie rozdzielczości 1080p

Wiedźmin 3: Dziki Gon raczej nie dostanie rozdzielczości 1080p
Newsy PC PS4 XOne
Wiedxmin-3-dziki-gon-ciriTwórcy wolą skupić się na płynności, by dać nam stałe 30 klatek na sekundę.
Podczas targów Gamescom 2014 - oprócz wspaniałych gameplay'ów z trzeciego Wiedźmina (klik oraz klik) - padło kilka zdań dotyczących technicznych aspektów gry. Przedstawiciel CD Projektu – Jose Teixeira – dał do zrozumienia, że Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsolach nowej generacji prawdopodobnie nie pójdzie w magicznej rozdzielczości 1080p. - Chcemy przede wszystkim osiągnąć płynność na poziomie 30 klatek na sekundę. A rozdzielczość? Tak szczerze, trudno o tym teraz mówić. Staramy się oczywiście, aby była jak najwyższa. Nie jestem jednak do końca pewien, czy uda się uzyskać 1080p - przyznał Jose Teixeira w rozmowie z serwisem Worlds Factory. Teraz CD Projekt RED pracuje nad optymalizacją tytułu. Ponoć efekty są naprawdę zadowalające. - Spodziewaliśmy się, że będzie dużo gorzej. Zanim pierwszy raz graliśmy na PS4 i Xbox One, sądziliśmy, że będzie katastrofa z powodu wielkiej wagi plików - przyznał Teixeira. Premiera Wiedźmin 3: Dziki Gon została ustalona na 24 lutego 2015 roku. Tytuł pojawi się na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Jeśli chcecie przypomnieć sobie gameplay’e z gry oraz pozostałe informacje, zapraszamy tutaj.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie