Produkcja sprzed 10 lat ma problem z rozdzielczością FullHD na Xbox One

Microsoft podaje, że Halo 2, które będzie wchodzić w skład pakietu Halo: The Master Chief Collection, nie zadziała w 1080p i 60 klatkach na sekundę. Przynajmniej jeśli chodzi o tryb kampanii.

Halo: The Master Chief Collection to zestaw na który składają się praktycznie wszystkie wydane do tej pory gry z Master Chiefem. Mowa o Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 2 Anniversary, Halo 3 i Halo 4. Brakuje jedynie Halo: Reach. O ile pierwsze Halo będzie działać w natywnej rozdzielczości 1920×1080 przy 60 klatkach, tak z drugą częścią jest problem. Twórcy doszli do momentu, kiedy 1328×1080 i 60 klatek na sekundę to maksymalna wartość jaką można osiągnąć obecnie. Dlaczego nie da się lepiej?

Problemem jest podobno fakt, że w grze będzie można przełączać się pomiędzy dwoma wersjami gry, pierwotnej oraz nowej w wyższej rozdzielczości. Przez użycie dwóch silników graficznych, pojawiają się kłopoty z podciągnięciem rozdzielczości. Zmiana pomiędzy dwoma wersjami, ma się odbywać za pomocą jednego przycisku. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku The Secret of Monkey Island w wersji Remastered wydanej kilka lat temu na PC.

Tymczasem przypominamy, że premiera Halo: The Master Chief Collection będzie miała miejsce 11 listopada tego roku na Xboksa One. To świetna okazja dla tych, którzy chcą nadrobić zaległości z serią Halo, zwłaszcza że na horyzoncie już nieśmiało wygląda Halo 5.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

2 Shares
Share2
+1
Tweet