Patch 1.06 do Wiedźmina 3 już powstaje. Obecna łatka pogorszyła grafikę?

CD Projekt RED pracuje nad kolejną aktualizacją i odpowiada na nowe zarzuty o pogorszonej jakości grafiki.

W zeszłym tygodniu światło dzienne ujrzał patch 1.04 do Wiedźmina 3: Dziki Gon. Póki co, pojawił się jedynie na konsoli PS4 (w przypadku PC łatka zadebiutowała z numerkiem 1.05).

Na forum CD Projekt RED pojawiły się głosy graczy, którzy uparcie twierdzą, że patch 1.04 pogorszył grafikę w grze. Wymieniają m.in. słabsze filtrowanie tekstur, ograniczony dystans rysowania obiektów oraz uproszczony antyaliasing. Marcin Momot postanowił wypowiedzieć się w tej sprawie zapewniając, że patch 1.04 nie wprowadził downgrade’u grafiki na konsolach. Nic nie zostało wycięte, ani usunięte z gry.

Momot wspomniał również, że w ciągu najbliższych dni aktualizacja 1.04 pojawi się w końcu na konsoli Xbox One. – Obecnie przechodzi proces certyfikacji – zaznaczył.

Jednocześnie usłyszeliśmy, że patch 1.06 jest już w drodze, choć jeszcze za wcześnie, by podawać datę premiery nowej łatki. Jakich zmian możemy się spodziewać? Deweloper zdradził na forum, że na pewno zostanie usunięty błąd ze znikającymi z ekwipunku pieniędzmi oraz znikającą postacią w zadaniu The Final Trial.

Jak tylko pojawią się jakieś szczegóły patcha 1.06 do Wiedźmina 3, na pewno o nich napiszemy.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

43 Shares
Share43
+1
Tweet