Moderzy w akcji. Grafika w Wiedźminie 3 jeszcze lepsza! [GALERIA]

Długo nie musieliśmy czekać na pierwsze modyfikacje, które mają jeszcze bardziej upiększyć i tak już świetny pod względem grafiki Dziki Gon. 

Kilka godzin temu publikowaliśmy ogromną galerię, w której mogliście zobaczyć ponad 100 screenów z Wiedźmina 3 w ustawieniach ultra. Czy gra może wyglądać jeszcze lepiej?

Wczoraj Philipp Weber z CD Projekt RED zapewniał, że modyfikacje pozwolą zmienić Wiedźmina 3 w taki sposób, by jeszcze bardziej przypominał wersję z 2013 roku (według niektórych wyglądała o niebo lepiej). Deweloper zdradził, że za pomocą RedKit będziemy mogli również wpłynąć na system pogody w grze oraz zwiększyć zagęszczenie postaci NPC.

Nie musimy jednak czekać na RedKit, by cieszyć się odmienioną grafiką. Moder o pseudonimie A.l.e.X wrzucił do sieci paczkę screenów, które przedstawiają jego odpicowaną wersję Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Co zostało zmienione? – Przebudowane całe oświetlenie, ilość punktów, zasięgi rysowania, zagęszczenie roślinności, odległości rysowania roślinności, balans trawa/krzaki, punkty światła, zwiększona tessellacja wody, zwiększone LODy, zwiększone zasoby, poprawiona jakość cieni, ilość, itc. – wylicza moder na forum serwisu gry-online.pl, gdzie znalazły się również obrazki prezentujące dokonane zmiany.

Jeśli ktoś ma zatem mocnego blaszaka, może sprawić, by Wiedźmin 3 wyglądał właśnie tak:

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

68 Shares
Share68
+1
Tweet