Mafia III zaoferuje pełną swobodę w rozgrywce?

Wiemy już, jakich kształtów nabierze zabawa w najnowszej produkcji o gangsterach ubiegłego wieku. Raczej bez niespodzianek.

Hayden Blackman ze studia Hangar 13 jest reżyserem pracującym nad trzecią odsłoną Mafii. W ostatniej rozmowie z Xbox Daily podzielił się informacjami zarówno odnośnie swobody, jaką dostaną gracze w otwartym świecie, jak i walki wręcz.

Blackman porównał narrację gry do słupków namiotowych, które podtrzymują całość w poszczególnych miejscach, ale pomiędzy nimi gracz otrzyma pełną wolność co do tego, co zamierza zrobić – zaatakować wrogich gangsterów na różne sposoby, budować swoją rodzinę, a także brać udział w takich czynnościach, jak wyścigi. Tak więc sam pomysł na rozgrywkę nie będzie różnił się wiele od tego z poprzedniczek, jednakże tutaj znajdziemy dużo, dużo więcej zadań pobocznych do podjęcia.

Walka wręcz ma być brutalna, a typy uderzeń i samych finisherów mają być zależne od dzierżonej przez protagonistę broni. Blackman zaznacza, że soczystymi animacjami chcieli oddać dramatyzm sytuacji, w której graczowi kończą się naboje w magazynku.

Cały zapis wywiadu możecie zobaczyć tutaj:

Dawid Kozłowski

Dawid Kozłowski

Zadeklarowany pecetowiec. Gra we wszystko, co mu wpadnie w ręce, choć brakuje mu bardziej oldschoolowych i oryginalnych tytułów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

93 Shares
Share93
+1
Tweet