Crystal Dynamics: “Jeśli damy wam akcję za akcją, to będzie ona zbędna”

Crystal Dynamics: “Jeśli damy wam akcję za akcją, to będzie ona zbędna”
Newsy XOne

Noah Hughes odsłania nieco kulis na temat produkcji Rise of The Tomb Raider.

Noah Hughes, czyli dyrektor kreatywny w Crystal Dynamics – studia odpowiedzialnego za najnowsze Rise of the Tomb Raider, udzielił obszernego wywiadu dla Game Informera. Co można się dowiedzieć od Hughesa?

Jeśli dalibyśmy wam akcję za akcją, to ta się szybko zestarzeje i będzie zbędna. Część z tego, co naprawdę jest warte świętowania w całym projekcie jest możliwość tworzenia estetyki na zasadzie różnych wariacji przechodzenia gry. Właśnie w tym miejscu czuję szczególne błogosławieństwo z pracy z Larą i marką Tomb Raider – mam różne aspekty przechodzenia gry. Elementy platformowe, walkę, puzzle… Taka różnorodność daje świeżość i sprawia, że gracz nie jest znudzony. Staramy się więc nie dostarczać tylko jednego rodzaju doświadczenia – opowiada o tworzeniu Rise of The Tomb Raider Noah Hughes z Crystal Dynamics.

Nie da się ukryć, że to dobre podejście do tworzenia gier. Ważne jest jednak odpowiednie wyważenie wszystkich aspektów. Graliście w Rise of the Tomb Raider? Podzielcie się opinią w komentarzach, czy waszym zdaniem wszystkie elementy zostały w grze dobrze zbalansowane pod względem częstotliwości i intensywności występowania.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie