Crystal Dynamics: „Jeśli damy wam akcję za akcją, to będzie ona zbędna”

Noah Hughes odsłania nieco kulis na temat produkcji Rise of The Tomb Raider.

Noah Hughes, czyli dyrektor kreatywny w Crystal Dynamics – studia odpowiedzialnego za najnowsze Rise of the Tomb Raider, udzielił obszernego wywiadu dla Game Informera. Co można się dowiedzieć od Hughesa?

Jeśli dalibyśmy wam akcję za akcją, to ta się szybko zestarzeje i będzie zbędna. Część z tego, co naprawdę jest warte świętowania w całym projekcie jest możliwość tworzenia estetyki na zasadzie różnych wariacji przechodzenia gry. Właśnie w tym miejscu czuję szczególne błogosławieństwo z pracy z Larą i marką Tomb Raider – mam różne aspekty przechodzenia gry. Elementy platformowe, walkę, puzzle… Taka różnorodność daje świeżość i sprawia, że gracz nie jest znudzony. Staramy się więc nie dostarczać tylko jednego rodzaju doświadczenia – opowiada o tworzeniu Rise of The Tomb Raider Noah Hughes z Crystal Dynamics.

Nie da się ukryć, że to dobre podejście do tworzenia gier. Ważne jest jednak odpowiednie wyważenie wszystkich aspektów. Graliście w Rise of the Tomb Raider? Podzielcie się opinią w komentarzach, czy waszym zdaniem wszystkie elementy zostały w grze dobrze zbalansowane pod względem częstotliwości i intensywności występowania.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet